Omre Service Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 har bilen min helt i deler nå, snart klar til å legges fyller på. den skal lakkes innvendig, bagasjerom,motorrom, innerskjermer og utvendig. har egentlig vært veldig fornøyd med bilen sånn den har vært i Lacksilber, men lurte litt på zinnoberot... vil i hvertfall ha orginal bmw farge på den.. her er et par bilder av bilen: Noen som har noen innspill og bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hvit, med svarte detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Hvit, med svarte detaljer det er tøft med hvit men synes plutselig det har blitt litt mange av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 God plan med org BMW farge! Jeg også er stor fan av hvit! Må også få sagt at det der var en PERLE av en E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hold den Original du..! Helt klart finest, bytter du farge tar du bort den "originale" værdinen av bilen spørr du meg.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hold den Original du..! Helt klart finest, bytter du farge tar du bort den "originale" værdinen av bilen spørr du meg.!! +1. Bilen din kler lacksilber veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Selv om Zinnober er flott, så syns jeg du skal beholde den Lachssilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hold den Original du..! Helt klart finest, bytter du farge tar du bort den "originale" værdinen av bilen spørr du meg.!! Bilen er jo ombygd uansett:P Ikke lakk den rød da, selvom det er fetest. Holder med en rød sånn bil innen en radius på 3 km.. Hehe, syntes den er fet som faen i sølv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Svart bil med røde detaljer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Daytona violet syns jeg er en nydelig farge. Kansje fått lakka sentrene på felgene i gull? Tror det kunna blitt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Lakk den safrangul, så får jeg se det før jeg lakker min i den fargen;P Men siden er grå fra før. Frozen grey er jo voldsomt tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Lakk den safrangul, så får jeg se det før jeg lakker min i den fargen;P Men siden er grå fra før. Frozen grey er jo voldsomt tøft. Safrangul er Volvo farge. Han ville ha original BMW farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Alt utenom rød! Velg en farge som man ser linjene bra. Sort og hvit så forsvinner linjene litt. -Daytona/Techno violette -Mauritius blå Eller den fargen som er på nye 1-serie M bilen, den ser veldig pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Immola red er og ein fin farge Legg ut bilder av bilen sånn som der står no, er det som er morro å sjå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Jet Black ifra Sport Evo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå