325ti Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Lakk den safrangul, så får jeg se det før jeg lakker min i den fargen;P Men siden er grå fra før. Frozen grey er jo voldsomt tøft. Safrangul er Volvo farge. Han ville ha original BMW farge Ahh. fikk ikke med meg den. Sorry mac. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Jeg tror faktisk jeg ville ha beholdt den fargen du har på bilen fra før jeg Min personlige mening er at den er finere enn rød og enklere å holde vedlike. Som du selv sier så er du jo fornøyd med fargen som er der fra før, hvorfor risikere noe som kan føre til det motsatte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 takker for mange svar.. det er nok kansje lurt og beholde den fargen som er på bilen men.. synes den er litt usynelig i mengden med sølv kansje. noen som har bilde av en e30m3 i dytona violet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Behold den du har! Eller Lambo grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Daytona Violet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 fin fyr ved siden av den m3n (meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 få den rød me svarte detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Ikke daytona violet ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Ingenting feil med rød m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 det var røddi stuk på den us bilen =P ikke daytona nei, enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Syns du kan lakke den i frozen grey jeg,så får jeg se om det blir bra eller ikke til når jeg skal lakke min M3:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Ville ikkje lakka den i Daytona. Den røde fra USA der, er leppa modda, eller er det folie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Rød M3 er altid kult, angrer nesten at jeg lakka min hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Ville ikkje lakka den i Daytona. Den røde fra USA der, er leppa modda, eller er det folie? Hvor har du huet ditt nå da Alex? Leppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 sier bare brilliantrot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå