ervik Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Hei! noen som har tips til gode internett sider hvor eg kan kjøpe felger? gs haddde ikke de felgene eg var på utkikk etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Hvorfor ikke bestille fra utlandet. Jeg har bestilt meg felger fra Statene. Vet ikke helt hva totalen på frakta blir enda men... Jeg oppretta en konto hos www.jetcarrier.no for å få en "adresse" i Statene. Forhandleren jeg bestilte hjulene sender fraktfritt innenlands og så har jeg bedt om å få det sendt med båt til Norge. Billig og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 det så ikke dumt ut hvilke forhandler/side bestilte du i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Prøv felgimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Bestilte fra wheeldude.com Samme gjaldt for modbargains.com da jeg var i kontakt med dem. Gratis frakt innenlands. men Modbargains krever overførsel fra bank til bank, ikke internasjonalt Visa/Mastercard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Gs Bildeler kommer med nye felger no i februar, så sikkert greit og bare vente:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 takk for svar, var mye snadder er på utkikk etter slike eller lignende som vist på bilde, noen som vet hvilke merke det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 takk for svar, var mye snadder er på utkikk etter slike eller lignende som vist på bilde, noen som vet hvilke merke det er? TSW Sakata heter de : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 kremt, mye flott på finn.no brukt såvel som ubrukt christalex har jo MYE rått (de er å finne på finn.no) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 da ble ting plutselig mye enklere, takk folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå