SmTrading Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 får ikke tak i han som dere skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Tenker du på Jesus?? mannen alle har hørt om men ingen har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 ja! omtrent han:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Ta kontakt med en av moderatorene, de har helt sikkert ett tlf numemr han kan nåes på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Ta kontakt med en av moderatorene, de har helt sikkert ett tlf numemr han kan nåes på... har du navnet på en admin da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Maze, Space, R.Andersen, bare send de en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Ta kontakt med en av moderatorene, de har helt sikkert ett tlf numemr han kan nåes på... har du navnet på en admin da? Ja, det er Gunnar rystad ( som du sikkert også kan finne i gulesider). Nå var det moderator jeg sa du kunne ta kontakt med da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Ta kontakt med en av moderatorene, de har helt sikkert ett tlf numemr han kan nåes på... har du navnet på en admin da? Ja, det er Gunnar rystad ( som du sikkert også kan finne i gulesider). Nå var det moderator jeg sa du kunne ta kontakt med da. hehe beklager, men hvem er Mods her inne da? jeg er ikke noe forumguru enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Jeg skreiv akkurat det litt lenger opp SMTRADING. Maze, Space, R.Andersen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Jeg skreiv akkurat det litt lenger opp SMTRADING.Maze, Space, R.Andersen. Beklager!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Dette var da en positiv tråd, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 overså noe vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Det skal være lov på ett forum som bimmers:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 hehe, tar meg ikke så nær av det ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex89 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 søk på Gunnar rystad ga flere en ett dreff. noen som vet hvilken av dem han er? hvor bor han? jeg skal gjerne ha tak i han direkte, har prøvd å snakke med moderatorer tidligere uten noe som helst fornuftig svar på problemet mitt. er det foresten noen som har fått kontakt med han i løpet av den siste månen? -alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå