Gå til innhold

Drifter av bimmers.no noen som har tlf.nr hans?

SmTrading
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hva er egentlig problemet ditt? At du mistet brukeren din? Om det er tilfellet, du er så absolutt ikke den eneste. En server har tydeligvis gått ned, så mange tråder, brukere, meldinger og bilder er borte.

mente du meg? problemet mitt er at jeg skulle hat tak i gunnar for å få lov til å betale penger til han slik at selgstråden min kan bli åpnet igjen, den ble altså slettet på grunn av at jeg ikke betalte fr det....

-alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig problemet ditt? At du mistet brukeren din? Om det er tilfellet, du er så absolutt ikke den eneste. En server har tydeligvis gått ned, så mange tråder, brukere, meldinger og bilder er borte.

mente du meg? problemet mitt er at jeg skulle hat tak i gunnar for å få lov til å betale penger til han slik at selgstråden min kan bli åpnet igjen, den ble altså slettet på grunn av at jeg ikke betalte fr det....

-alex

Nei, tenkte på trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-alex

Nei, tenkte på trådstarter.

Skjønner det er lite vedlikehold av siden her?

Kunne tenkt meg å komme frem til noe med Gunnar da kanskje :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært ekstremt lite iht. servere og tekniske ting som moderatorer ikke har tilgang på. Forummodellen er også utdatert, skulle fått nytt design og ny plattform.

Derfor jeg vil ha tak i Gunnar :twisted:

Ser at han vi overlate Siden til noen som er Intr, og jeg kunne tenke meg å gjøre noe mer ut av dette !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott det, så lenge du ikke gjør det for å tjene penger og fyller siden med mye reklamesvada.

Nope, en reklamefylt side vil miste brukere og det er jeg lite intr i , det vil også komme en ekstra funksjon etterhvert om jeg kommer til enighet eller først og fremst får tak i Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært ekstremt lite iht. servere og tekniske ting som moderatorer ikke har tilgang på. Forummodellen er også utdatert, skulle fått nytt design og ny plattform.

OK... plattformen utdatert sier du... hvordan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...