oddis Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Rysstad med to s'er 913 00 261 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hva er egentlig problemet ditt? At du mistet brukeren din? Om det er tilfellet, du er så absolutt ikke den eneste. En server har tydeligvis gått ned, så mange tråder, brukere, meldinger og bilder er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 nautiluz er også en moderator du kanskje får kontakt med. han snakker en del med Gunnar tror jeg. alle med grønnt brukernavn er moderator. rødt brukernavn er "sjefen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex89 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Hva er egentlig problemet ditt? At du mistet brukeren din? Om det er tilfellet, du er så absolutt ikke den eneste. En server har tydeligvis gått ned, så mange tråder, brukere, meldinger og bilder er borte. mente du meg? problemet mitt er at jeg skulle hat tak i gunnar for å få lov til å betale penger til han slik at selgstråden min kan bli åpnet igjen, den ble altså slettet på grunn av at jeg ikke betalte fr det.... -alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Betale for salgsannonse på bimmers? Aldri hørt om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 tror jeg skal få tak i han nå, takk for infoen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Hva er egentlig problemet ditt? At du mistet brukeren din? Om det er tilfellet, du er så absolutt ikke den eneste. En server har tydeligvis gått ned, så mange tråder, brukere, meldinger og bilder er borte. mente du meg? problemet mitt er at jeg skulle hat tak i gunnar for å få lov til å betale penger til han slik at selgstråden min kan bli åpnet igjen, den ble altså slettet på grunn av at jeg ikke betalte fr det.... -alex Nei, tenkte på trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Hva er egentlig problemet ditt? At du mistet brukeren din? Om det er tilfellet, du er så absolutt ikke den eneste. En server har tydeligvis gått ned, så mange tråder, brukere, meldinger og bilder er borte. mente du meg? problemet mitt er at jeg skulle hat tak i gunnar for å få lov til å betale penger til han slik at selgstråden min kan bli åpnet igjen, den ble altså slettet på grunn av at jeg ikke betalte fr det.... -alex Nei, tenkte på trådstarter. Skjønner det er lite vedlikehold av siden her? Kunne tenkt meg å komme frem til noe med Gunnar da kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Ja, har vært ekstremt lite iht. servere og tekniske ting som moderatorer ikke har tilgang på. Forummodellen er også utdatert, skulle fått nytt design og ny plattform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Ja, har vært ekstremt lite iht. servere og tekniske ting som moderatorer ikke har tilgang på. Forummodellen er også utdatert, skulle fått nytt design og ny plattform. Derfor jeg vil ha tak i Gunnar Ser at han vi overlate Siden til noen som er Intr, og jeg kunne tenke meg å gjøre noe mer ut av dette ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Flott det, så lenge du ikke gjør det for å tjene penger og fyller siden med mye reklamesvada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Flott det, så lenge du ikke gjør det for å tjene penger og fyller siden med mye reklamesvada. Nope, en reklamefylt side vil miste brukere og det er jeg lite intr i , det vil også komme en ekstra funksjon etterhvert om jeg kommer til enighet eller først og fremst får tak i Admin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Hvilken funksjon er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Ja, har vært ekstremt lite iht. servere og tekniske ting som moderatorer ikke har tilgang på. Forummodellen er også utdatert, skulle fått nytt design og ny plattform. OK... plattformen utdatert sier du... hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Hvilken funksjon er det? Velger å vente med evt nye funksjoner til jeg har fått tak i Gunnar , men det vil IKKE bli noe forvirrende urelevant tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå