Tim89 Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 De heter BBS LM-R og er replicas.. Kjøpte de fra en kar i england på ebay. Forran er det 8.5x19 et 35 og bak 10x19 et 37 (om jeg ikke husker helt feil..) Siden felgene skulle sendes ut av landet kunne selgeren trekke fra nesten 200£ i avgifter, så prisen ble ikke så gale heller Frakten var ganske rask også.. 10 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Då nærmer det seg en stor økt på bilen. Bakdekkene har kommet på felg og fremdekkene er på vei i posten Ble vredestein ultrac sessanta 245 bak og 225 forran. Har ikke hørt noe annet en positivt om de dekkene, så satser på det blir bra! Pix: Var redd for at det skulle bli for mye strekk, men det gikk seg til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Da har jeg fått på dekk fremme også! Litt mer kosing med voks og pleie i kveld og så skal de på bilen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Da har jeg endelig fått på felgene, etter lang lang lang tid!!! Den ser ut som at bilen går på stylter for øyeblikket, men det skal jo gjøres noe med om (forhåpentlig vis) ikke alt for lenge.. Hjulene skal også spaces litt ut, men tør ikke bestille spacere før senken er på plass. Tenker også på fremskynde sotingen av rutene og så hiver jeg på "tinted" film på frontlyktene i samme slengen Mangler bare et siste spark i ræven nå, så får jeg på eksosen og leppen til bagasjelokket... Er veldig fornøyd med looken på felgene her i gården hvertfall: Det er som vanlig råtne mobilbilder, men skikkelig kamera er rett rundt svingen. Da skal bilde delen komme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 oioi! pent link til felgene? tenker på slike til min egen e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 LIKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Tøff E90 det her! Felgene satt som et skudd God plass til 10" felg bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Takk takk Det er masse plass bak, så 10'' funker bra.. Ang. link til felgene så kan du søke etter "BBS LM-R" på ebay.co.uk. Tror ikke han tar inn så mange i slengen, så du får holde utkikk etter hvert.. Har kjøpt kamera no, så det blir bedre med bilder fremover Disse ble litt mørke, men det for holde foreløpig. Håper på å få på potten og bakluke leppen til uken! Kommer tilbake med bilder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 rå felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Dette blir bra, fine felger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Var en tur ute med thomasE91 i dag. Hadde en god vask av bilen og fjernet det stygge Eireholm(?) klistremerke som var bakpå.. Og så var det opp i statoilgarasjen for å knipse noen bilder. Ble en kort tur siden det kom en idiot securitas vakt og mente vi måtte "dra et annet sted å deale drugs og sånn". Hahaha Voksen holder bra på felgene foreløpig. Tok 5 min å få de helt rein igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Bra med E90! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Da har jeg begynt å fundere på å oppgradere litt lyd i bilen.. Den spiller egentlig helt greit, men er ute etter litt dypere bass. Ser jeg har høytalere under setene som jeg tror er 6.5'', noen som vet om dette stemmer? (har ikke giddet å ta ut setet for å se under dekselet) Har sett litt rundt at folk får plass til 8'' nedi der. Det hadde jo vært knall om det faktisk går uten alt for mye modding.. Kommer vel til å bytte ut høytalerne i hattehyllen også. Men gidd ikke å begynne med nye forsterkere og alt det der, så jeg må finne ut hva det orginale systemet klarer å levere.. Noen som har synspunkter eller fakta og komme med her også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Den garasjen kjenner jeg igjen Fin bil, men fortjener bedre bilder enn det mobilen din klarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Da har jeg begynt å fundere på å oppgradere litt lyd i bilen..Den spiller egentlig helt greit, men er ute etter litt dypere bass. Ser jeg har høytalere under setene som jeg tror er 6.5'', noen som vet om dette stemmer? (har ikke giddet å ta ut setet for å se under dekselet) Har sett litt rundt at folk får plass til 8'' nedi der. Det hadde jo vært knall om det faktisk går uten alt for mye modding.. Kommer vel til å bytte ut høytalerne i hattehyllen også. Men gidd ikke å begynne med nye forsterkere og alt det der, så jeg må finne ut hva det orginale systemet klarer å levere.. Noen som har synspunkter eller fakta og komme med her også? Nå vet ikke jeg hvilken stereo du har i bilen, men BMW leverer ett oppgraderingskit fra Alpine til e90. Det krever vel at du har proffesional stereo, tror jeg. Settet består av diskanter og nye mellomtoner, samt kabler og forsterker til dette. Forsterkeren driver også subbene under setet, så du får litt mer punch av den. Jeg har gjort denne oppgraderingen på min bil, og er fornøyd med lyden ut ifra pris og monteringsarbeid. Vær obs på at det er forskjellig delenummer på kittet før og etter 03.09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå