torbfer Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Ja , såg ut som de sko passe ganske bra faktisk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Ja , såg ut som de sko passe ganske bra faktisk ? Joda, den skal gå fint på. Tror stussene er 3mm større enn 325i stussene.. Men hvordan det blir seende ut får vente på seg til jeg gidd å montere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Du kan heller selge eksosen til meg, for du kommer aldri til å montere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Kan godt selge den til meg og Får gå innpå ebay å finne den eg og viss dei har den enno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Du kan heller selge eksosen til meg, for du kommer aldri til å montere den Jadu.. Kommer hjem igjen på mandag, e du me å montere den då? Ska du være me til mantorp forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Du kan heller selge eksosen til meg, for du kommer aldri til å montere den Jadu.. Kommer hjem igjen på mandag, e du me å montere den då? Ska du være me til mantorp forresten? Kan sikkert være med å montere den ja Men må se hvilken dag som passer, skal flytte i neste uke ser du. Tviler på jeg blir med, tar rimelig lang tid og er mye mer styr å flytte/vaske ned leiligheten enn jeg tenkte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Finner bare denne her eg? http://www.ebay.com/itm/Stainless-Steel ... 008wt_1145 Har 2006 mod eg men husker ikke heilt koss den ser ut under bak? Har du noe meninger om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Kan sikkert være med å montere den ja Men må se hvilken dag som passer, skal flytte i neste uke ser du. Tviler på jeg blir med, tar rimelig lang tid og er mye mer styr å flytte/vaske ned leiligheten enn jeg tenkte meg Oki. Ser no d Blir sikkert bare hjemme mandag og tirsdag. Men e jo ikke noe hast, kan ta d etter sverige Den eksosen kan passe ja. Er samme form som min hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjælmen Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Flott e90 du har! åssen led pærer er det du kjører? er det led i tåke lysa å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå