Gå til innhold

Værste kundebehandling noensinne :S

killarinc
 Share

Anbefalte innlegg

Partsandretards er den hyggeligste webshoppen som jeg har handlet med i Norge!

Men jeg forstår jo at det kanskje kan bli misforståelser når kundene egentlig ikke er helt sikker på hva de skal ha (manglende kunnskap) som så resulterer i aggresjon istedet for ydmykhet..

Jeg vil tro at f.eks Polardego ofte er nødt til å resonnere seg fram til hva kundene egentlig spør etter når de bruker litt rare og feile benevnelser på deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel jeg tok jo kontakt med deg flere ganger på tlf og mail. Da du ikke ringte tilbake eller svarte på mailene mine rengnet jeg at du bare ga faen.

Jeg hadde ikke tid eller ork til å styre mere med den saken og jeg måtte få bilen godkjent så jeg kjøpte inn det jeg trengte for å bygge om systemet foran og nye fjærer bak.

Enden på visa.

Du gjør helt sikkert en fremdragandes jobb å er sikkert veldig seriøs men med meg var du uheldig.

Bærer ikke nag heller! du har jo vannvitig fine priser og stort utvalg.

Saken er gammel ja.. men husket.

Hadde vært snakk om coilover kit til titusner av kroner hadde jeg selvfølgelig stått på og sendt det i retur

jeg hadde bare ikke tid til sånt tull da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg tok jo kontakt med deg flere ganger på tlf og mail. Da du ikke ringte tilbake eller svarte på mailene mine rengnet jeg at du bare ga faen.

Jeg hadde ikke tid eller ork til å styre mere med den saken og jeg måtte få bilen godkjent så jeg kjøpte inn det jeg trengte for å bygge om systemet foran og nye fjærer bak.

Enden på visa.

Du gjør helt sikkert en fremdragandes jobb å er sikkert veldig seriøs men med meg var du uheldig.

Hadde vært snakk om coilover kit til titusner av kroner hadde jeg selvfølgelig stått på og sendt det i retur

Ja, det er beklagelig at det ender slik for det er overhodet ikke intensjonen.

Du får heller si ifra om du skulle trenge ett eller annet så kanskje vi kan få til noe lurt da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: #-o#-o

Polardego: :applause::applause:

den kunne du spart deg for vel?

Synes det er bra at han sier ifra, synes egentlig jeg ha fått litt frekke tilbakemeldinger fra polar når jeg har spurt om forskjellge ting, må regne med at kunden må spørre litt når man er kundebehamdler, og som sagt, og ringe opp kunden for og kjefte ned, er bare rett og slett barnslig, og dårlig gjort.. sier jo bare litt..

Nå kan det jo være at du misforstår, vi nordlæninger er mye mer direkte i språket enn kanskje det du er og da kan det kanskje høres ut som jeg er frekk.

Noe som i utgangspunkter var det denne tråden startet med.

Jeg er jo noe usikker på hva du har spurt om/har blitt svart frekt tilbake på. Men som sagt, jeg har ganske mange tusen mail og telefoner i løpet av et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, du tar vare på mail som er 2 år gamle. Det skulle jeg hatt muligheten til.

Beklager meget off-topic, men du tar ikke vare på mail? Hva slags firma driver du egentlig?

Jeg har personlig sett mail 2-3 år tilbake, så langt jeg vet.

Jeg forventer også at firmaer tar vare på all korrespondanse de har hatt med en kunde. :)

Om du ikke har mulighet til dette tror jeg du har mail-tjenester fra feil leverandør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, du tar vare på mail som er 2 år gamle. Det skulle jeg hatt muligheten til.

Beklager meget off-topic, men du tar ikke vare på mail? Hva slags firma driver du egentlig?

Jeg har personlig sett mail 2-3 år tilbake, så langt jeg vet.

Jeg forventer også at firmaer tar vare på all korrespondanse de har hatt med en kunde. :)

Om du ikke har mulighet til dette tror jeg du har mail-tjenester fra feil leverandør.

Vel, vi har hatt Domeneshop som leverandør på dette fram til nå og der er det begrensninger slik at vi må slette etterhvert. Jeg tar vare på mail i ca. 6mnd før jeg sletter dem.

Vi skal over på et annet system i løpet av våren.

Du personlig ja, men du får ikke 100 mail om dagen i snitt. Det er LITT forskjell.

Hva slags firma jeg driver? Vel, dette drittfirmaet omsatte for 4.5 mill. i fjor. Det var en økning på 80% fra året før, noe jeg gjorde alene, så NOE må jeg jo gjøre rett. :wink:

Nå har jeg ansatt en person til og det kan bli flere slik at vi kan yte så bra service som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kjøpt noe her.Men jeg har sendt han endel mail på div priser,osv oss.Fikk bra service jeg.Er du høflig mot noen så pleier stort sett vedkommende å være like høflig tilbake.Er du frekk så blir det tatt igjen med samma mynt..

Så trádstarter var nok ikke like snill gutt som han skal få oss til å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generelt grunnlag kan jeg jo nevne at nordlendinger har et litt "annet" språk enn andre steder her i landet. Var jo en sak i media der en hadde blitt frikjent for å ha kalt en politimann for "hæstkuk", da dette ikke direkte var regnet som et "skjeldsord" der oppe. De er altså litt mer "frisinnet" i språket og snakker veldig direkte! ;)

Har selv jobbet for Elprice og hatt mange samtaler med kunder som ikke vet hva de skal ha, tålmodighet er en dyd, men når det står 10 kunder i kø foran kassa, så blir man gjerne litt stresset. Firmaet i denne saken er et enmanns-foretak? Da kan man jo tenke seg. Som kunde kan man jo også bli en smule frustrert om selger ikke forstår hva man vil ha, da de fleste føler selv at deres forklaring er utmerket! Men at dette skal føre til drittslenging fra den ene eller andre siden er jo ganske så urimelig.

En annen ting er at det lett kan bli missforståelser pr telefon. Språk og kroppsspråk er to forskjellige ting, og jeg vil tørre å påstå at en setning kan få vidt forskjellig betydning, avhengig av om man ser/ikke ser den man prater med. I tillegg kommer problemet med et noe "fargerikt vokabular".

Håper dere finner en løsning folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enden på visa.

Er dette en tråd for å henge ut partsandretards? Folk har forskellige meninger, og en sak har alltid 2 sider. Jeg foreslår at hvis man har noe usagt om partsandretards tar man det opp med vedkommende. Syns det er upassende å sitte å diskutere personlige meninger på offentlige forum.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enden på visa.

Er dette en tråd for å henge ut partsandretards? Folk har forskellige meninger, og en sak har alltid 2 sider. Jeg foreslår at hvis man har noe usagt om partsandretards tar man det opp med vedkommende. Syns det er upassende å sitte å diskutere personlige meninger på offentlige forum.......

Vel som det står på flere plasser allerede i tråen.. Det er alltid to sider av en sak og ja trådstarter har sikkert sine feil og alle kan ha en dårlig dag og da kan man si/skrive noe man skulle ha holdt tilbake.

Jeg er ikke ut etter å henge ut verken trådstarter eller partsandretards og forumet er vel til for å få ut sine meninger??

Jeg hadde en dårlig erfaring med firmaet og jeg sa min mening er vel ikke noe galt med det?

Han har lagt seg flat og innrømt at det oppstod en feil og jeg er fornøyd med det.

Etter min mening er all kritikk god kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...