TRF Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Jeg tror ikke svinghjul fra m3 osv passer, men vet ikke med sikkerhet. Det finnes dog enkelmassesvinghjul å få til denne.
TRF Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 skal se om ikke jeg finner det igjen... var et firma i england mener jeg..
TheEspenK Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Bra tråd rikardut Men som 2000T sier Hvordan gikk dette? Sitat Det finnes dog enkelmassesvinghjul å få til denne. Min gamle 2.5tds motor går med helsveist dobbelmasse-svinghjul, virker vist bra
TRF Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 http://cgi.ebay.co.uk/318D-320D-TOURING ... 45f1ba8ecf espen: klart det kan fungere. Jeg går dog ikke god for slikt, da det ikke er balansert etterpå.
TheEspenK Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Sitat Jeg går dog ikke god for slikt, da det ikke er balansert etterpå. Hehe ja TRF som du la merke til satte jeg på denne Heisa øyebryna når han fortalte det men hadde vist vært nøye med mellomlegg og punktsveis. rikardut, prisen på linken til TRF ville jeg nok godt for et ordentlig balansert et. Men hvor blir det av infoen, sitter du fast i garasjen
rikard_ut Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 hadde tyveri i garasjen, bil og alt ble stjælt. så er dødt prosjekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå