Bradbury Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Jeg leaser den, så da blir det kr 2.991 i måneden. Totalsummen ved kjøp hadde vært 363.500. Jeg tror jeg sparer en god del på leasingen. Totalt blir det ca kr 108.000 i leasing over tre år, men den kommer nok til å tape seg mer enn det i verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Jeg leaser den, så da blir det kr 2.991 i måneden. Totalsummen ved kjøp hadde vært 363.500. Jeg tror jeg sparer en god del på leasingen. Totalt blir det ca kr 108.000 i leasing over tre år, men den kommer nok til å tape seg mer enn det i verdi. Er det ikke noe kontantbeløp som må betales ved start av avtalen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Nei, ikke noe innskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Nei, ikke noe innskudd. Da hørtes jo det ganske rimelig ut, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Ja, det er en god deal. Messetilbud på Oslo Lifestyle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå