aplet86 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Problem 1: Har Comfortseter som er elektriske.. men passasjersetet funker ikke, altså får ikke justert det.. Har sjekket sikringer men ikke funnet noen som har gått.. Noen som vet hva d kan være? Problem 2: Har speil med el folding.. Men de folder seg ikke inn, verken når jeg parkerer, eller trykker på knappen.. Igjen.. noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Problem 1. Sjekk om det er dårlig kontakt i setekontakten og jordingen. Fungerer varmesetene? Er setet helt dødt? Problem 2. Smør opp speilene med WD40, CRC, 5-56 eller liknende. Dette har jeg gjort med mange aut. innfellbare speil og det gjør susen. Hjelp motorene mens du smører. Ha gjerne en som trykker på knappen inne i bilen mens du utfører operasjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Problem 1. Sjekk om det er dårlig kontakt i setekontakten og jordingen. Fungerer varmesetene? Er setet helt dødt?Problem 2. Smør opp speilene med WD40, CRC, 5-56 eller liknende. Dette har jeg gjort med mange aut. innfellbare speil og det gjør susen. Hjelp motorene mens du smører. Ha gjerne en som trykker på knappen inne i bilen mens du utfører operasjonen.. Setene er helt døde ja, men har ikke testet varmen! Må sjekke etterpå! Må prøve det med speilene også! Tall Saltkjelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 autofoldspeilene kan vere ein programerings sak og. har dei fungert tidligere ? ang setet så kan du sjekke om du har spenning fram til setet men å måle kontakten til sete. skal vere fast spenning på ein av pinnane, evt sett på sete varme så ser du om den fungerer og fram til kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå