Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 520
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

eneste jeg gjorde var å finne strømmen fra lyset i taket. og jord til jord såklart og bare lagde hull under dørene der det passa og under beinene :P finner ikke koblingskjemaet. kjøpte led fordi det utvikler ikke så mye varme som vanelige halogen pærer.

Skrevet
eneste jeg gjorde var å finne strømmen fra lyset i taket. og jord til jord såklart og bare lagde hull under dørene der det passa og under beinene :P finner ikke koblingskjemaet. kjøpte led fordi det utvikler ikke så mye varme som vanelige halogen pærer.

ikke dumt det :D trur eg ska jør nokka av det samme... men må se korsn det ble på din først ;D

Skrevet

Her er neste kjøps liste ;)

vzm6h2zqek3g7g9a59ga.jpg

j223b1oc53ihw7pxx8kt.jpg

qdcjjnh5bzdeiysxwvkc.jpg

jy7txecm1a1v0i2kk2i5.jpg

+ arp toppbolter og så skal både felgene pulverlakeres blank svart med sølv i og forstillinga samma farge som bak :) også få sendt toppen til plansliping. og andre ting etter det ;) bilder kommer såklart ;)

fant dette på nettet :P kaffebord ;) har jo en gammal 320 blokk. hmmm :)

p3zlqkc75f50sk1ri30x.jpg

Skrevet
Her er neste kjøps liste ;)

vzm6h2zqek3g7g9a59ga.jpg

j223b1oc53ihw7pxx8kt.jpg

qdcjjnh5bzdeiysxwvkc.jpg

jy7txecm1a1v0i2kk2i5.jpg

+ arp toppbolter og så skal både felgene pulverlakeres blank svart med sølv i og forstillinga samma farge som bak :) også få sendt toppen til plansliping. og andre ting etter det ;) bilder kommer såklart ;)

fant dette på nettet :P kaffebord ;) har jo en gammal 320 blokk. hmmm :)

p3zlqkc75f50sk1ri30x.jpg

detta blir bra... koss senkesett /kor mykje... koss clutch e det du tenke på? :)

må bære sei det i jænn, du har en rå bil :D blir tøft å ha blokka te stubord :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...