matss Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Endelig fått hentet meg bilen i Haugesund. Var en laaaang tur hjem til Østlandet! Men hadde heldigvis med en passasjer hele veien, "Evenol" her fra Bimmers. Takk igjen, for en fin tur! Fikk en sinnsykt bra pris på vinterdekk i Haugesund så jeg fikk kjørt den hjem. Turen gikk problemfritt, målte den til gjenomsnittlig 0.85 på mila. Syns ikke det var ille i det hele tatt! Er utrolig fornøyd med bilen, og i dag har jeg bare vasket og stelt med den. I mine øyne kan den kalles omtrent strøken Det er så og si alt av utstyr som er tilgjengelig på disse bilene, bortsett fra Cruisekontroll. Det er rygge-sensorer på den, men de er ikke koblet til for øyeblikket. Den ble også faktisk EU-godkjent på Bavaria med 0 feil, samme dagen jeg hentet den. Til og med 2 mnd før fristen Følger med fullt servicehefte fra donorbilen. Km stand er 162 000. Fulgte også med en mappe full av dokumentasjon og kvitteringer fra ombyggingen, så jeg har litt lesestoff:) Virker som lakkjobben er gjort utrolig bra. Jeg finner ingen ujevnheter i lakken what so ever. Heller ikke ei ripe å se, bortsett fra noen få vaskeriper. Bilen hadde heller ikke noe oljeforbruk/vannforbruk på de 60-70 milene vi kjørte, så det er positivt! Responsen på gassen er helt rå, og bremsene biter for å si det mildt Satte den til vinterlagring i en oppvarmet garasje i dag, hvor den skal stå frem til midten av April. Eller før, om føret tillater det. Kjøpte en sånn overtrekksduk på biltema som jeg la pent over, så den ikke støver ned. Bilen er godkjent ombygd. Bremser og understell står også innført i vognkort. Litt specs om hva som er gjort med bilen: - Bilstein PSS9 coil-overs, både høyde og hardhets justerbart. (22.000,-) - Alle foringer er nye GS-Performance foringer (7000,-) - K-Sport racing bremser foran og bak. 356mm/8 stemplet foran,330/6 stemplet bak (13.000,- + 12.000) - Sachs racing clutch og lettet svinghjul (9000,-) - Short shift - Nye originale Bosch frontlykter (10000,-) - Felger er nylakkede 8,5" foran og 9,5" bak med 18" 225/40 og 245/35 - Mange nye interiør detaljer i carbon. - M-tech girkule m/ mansjett - Alpine 6x9 i hattehylla + HK (Harman Kardon) i dørene - Supersprint eksosanlegg (5000,-) - Nye lister rundt hele - Ny frontrute samt at bakrute+sideruter bak er tonet av bilglass spesialist (Skal tone de fremre og) - Nye pakninger,gummilister og tetninger på hele bilen. - Bilen ble nylakkert innv./utv. for et år siden i MontegoBlau-Metallic - Strøkent elektriske Vader stoler fra 3.2 - Satt inn med tectyl under hele bilen + hjulbuer - 0 rust! ++++ Utstyrsliste: - Servo - Skinnratt - Sportsseter - 2x El. Speil - 4x El. Vinduer - El. just. seter - Varmeseter - Nedfellbare bakseter - Diff. sperre - Startsperre - ABS - 4x Airbag - Farget glass - Digitalt klimaanlegg - 18 knappers kjørecomputer - Skinn midtarmlene - Fjernstyrt alarm - Sentrallås - Alu. felger - Galv. karosseri - Just. ratt - Servicehefte - CD/Radio - Metallic lakk - 6 gir - Kurve/tåkelys - Aircondition - Servicehefte - Carbon interiør - EU-godkjent - Soltak - Sport understell - Sound system - Auto-blend speil Har ingen spesielle planer for bilen, bortsett fra GT-splittere + litt småtterier. Ellers bare holde den vedlike, og kose meg i sommer! Legger bare ut noen bilder fra salgsannonsen så dere kan se. Flere bilder kommer senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Gratulerer med flott bil! Den så rimelig strøken ut, tittet på denne når den lå ute for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Takk skal du ha! Ja, er visst en god del som har vært interessert i den. Jeg er glad han holdt av den til meg da jeg ringte første dagen den lå ute. Utrolig seriøs kar som solgte den:) Fikk et rimelig bra avslag på prisen og, så er fornøyd med kjøpet! Første gang jeg prøver M3, og må si det er noe annet enn en 325i. Kan ikke sammenlignes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Se her, nå har du fått den hjem! Må bare si gratulerer med en veldig strøken ombygd M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Takker og bukker! Ser ikke noe problem i å ha en ombygd bil, så lenge den er i slik stand som denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Takker og bukker! Ser ikke noe problem i å ha en ombygd bil, så lenge den er i slik stand som denne:) Nei dra meg baklengs i fugle kassa! Kunne godt tenkt meg denne selv! Fortell gjerne mer for hva slags "småtteri" du har tenkt å gjøre framover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Nydelig bil med nydelig farge og interiør Skikkelig pærle du har der Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 fy f*** så perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 fy f*** så perfekt! +1 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Takker og bukker! Ser ikke noe problem i å ha en ombygd bil, så lenge den er i slik stand som denne:) Nei dra meg baklengs i fugle kassa! Kunne godt tenkt meg denne selv! Fortell gjerne mer for hva slags "småtteri" du har tenkt å gjøre framover? Av småtterier så er det: - Gt-splittere - Litt interiørdeler som skal byttes ut - Kjøpe ny bryter ved bremsepedalen som styrer bremselysene av/på, siden den henger seg innimellom - Legge opp diverse stereoledninger så de blir usynlige - Feste forsterker i bagasjen/evt. kjøpe en ny og bedre - Oljeservice - Koste på et bra luftfilter kit, med ordentlig skjerming og bra lufttilførsel - Vaske den, vaske den, også vaske den litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Takk for langt over middels hyggelige tilbakemeldinger, folkens! Skal holde dere oppdatert med masse bilder fremover:) Jeg kommer nok ikke til å la bilen stå urørt de neste 2-3 mnd'ene, hehe. Blir nok litt shining o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Gratulerer med flott bil:) men ja ta på GT splitters. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Gratulerer så mye! Denne ser utrolig bra ut! Liker felgene som sitter på. Er de fra GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Flott bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Gratulerer så mye! Denne ser utrolig bra ut! Liker felgene som sitter på. Er de fra GS? Liker felgene veldig godt selv:) Kan likne på de som er fra GS ja, men er ikke sikker. Forrige eier kjøpte de brukt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå