matss Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Ingen kommentar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Det er vel ikke sjakktrekk å gå tur oppover Sørumsand-bakken i sommer. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Min er kobaltblå, ikke ulikt ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Aha, den fargen har jeg ikke hørt om før. Men den var ikke mye ulik nei:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Hadde fri i dag, så siden det er tørt på veiene kjørte jeg meg en tur Skulle aldri gjort det, for nå er jeg enda mer lysten på å bruke den! Var sinnsykt deilig å kjøre igjen. Gikk mye bedre enn jeg kunne huske.. For et drag! Fylte litt bensin, vasket den, og kjørte tilbake til lagringsplassen etter ca 45 min på veien Er nok ikke mange ukene igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Men bilder ble det ingen av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Jo, faktisk. Men de ble ikke bra, og heller ikke noe bra location Så vil helst ikke legge de ut, hehe. Har bare mobil å ta bilder med om dagen.. Søstra mi har speilrefleks jeg låner når hu er hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Vasket bilen før jobb en dag, og lot den stå å vise seg frem litt mens jeg jobbet:) Noen bilder av min og en kompis sin -07 E93 320 Cab! Dessverre bare mobil bilder, men det går gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Kjørte forbi denne 3 ganger idag, må bare få sagt at den er Driit rå i virkeligheten neste gang ska jeg stoppe å ta en nærmere titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Herlig bil, ganske misunnelig Men har en drøm om at min E36 skal bli sånn en dag Men gratulerer med herlig bil Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Ekkel strøken bil!! Helt perfekt! Slå til med noen BBS CH felger, da hadde den blitt 110% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Godt med slike tilbakemeldinger, folkens! Takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Fått tatt en bitteliten photoshoot i dag. Ikke fornøyd med redigeringen av bildene, så det er sagt! Lenge siden jeg har drevet med det nå.. Men dere får bedømme selv. Ble vel helt OK, ikke beste location heller! Bedre neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Snadder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå