Gå til innhold

Min ombygde -98 E36 M3 3.2 (VANOS overhaling s.20!)

matss
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det! Ja, hittil har den ikke skuffet meg på noe vis hvertfall. Hehe. Får utrolig mye gode tilbakemeldinger på bilen, uansett hvor jeg er egentlig, så det er hyggelig! Er selvfølgelig noen småting som kunne vært bedre, men slik er det jo alltids med en bruksbil! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen vasket og klar til Valle Hovind i morgen! Satser på at været blir knall, og MYE folk og BMW'er! ;D Tok noen kjappe interiørbilder, for de som har interesse av å se det. Ikke den beste vasken, men..

redigert11.jpg

redigert8.jpg

redigert10.jpg

redigert9.jpg

redigert12.jpg

redigert14.jpg

redigert13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk folkens! Bytter nok ikke ut det rattet nei. Kommer org fra M3. M-sømmer, M-logo, osv. Syns det kan se litt jalla ut med noe annet enn de pedalene jeg har, så beholder nok de også:) Sitter sånn alu. ///M håndbrekk som jeg mest sannsynlig bytter ut til originalt, så det blir enda mer helhet. Må også få kjøpt en ramme til å ha rundt varselblinkeren, da det er dårlig passform med den carbon midtkonsollen. Ser KOED selger det, men er jo ran å betale 3-400,- inkl frakt for en liten plastikkramme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par bilder av bilen fra Vårmønstringen på Valle Hovind i går:) Litt skuffende oppmøte i forhold til i fjor egentlig.. Men var en knall dag med deilig vær :D Opplevde at det var mange som tittet på og kommenterte bilen, så det var kos! Jeg hadde litt håpet på å stikke av med seieren til den beste ombygde bilen, men det gikk ikke veien gitt.. :P

redigert17.jpg

redigert18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...