matss Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Noen som har noen forslag til noen endringer jeg kan gjør med utseende i vinter? Altså 2012-LOOKEN! Bilen skal jo vinterlagres fra november tenker jeg, så da er det bare å handle inn:) Kommer ikke til å røpe hva som vil bli gjort med det første, men tar gjerne imot tips fra dere! Har allerede noen planer som skal gjøres, men det er hysj-hysj! TIPS?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Han sa til meg at han skulle sette på chrome frontlykter ihvertfall. Spennende! Kunne lexuslykter bak vært å foretrekke?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Han sa til meg at han skulle sette på chrome frontlykter ihvertfall. Spennende!Kunne lexuslykter bak vært å foretrekke?! Det blir litt gromt!! Er hysj hysj, men han hentet komplett Combat-kit på posten på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Godt det er noen som tar innlegget mitt seriøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 sourqueen! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Jeg vet ikke hvordan veiene er der du bor, men jeg ville kanskje hatt den litt lavere fremme, og en anelse høyere bak. Jeg synes felgene er utrolig tøffe, men forandring fryder jo. CSL style bakluke kanskje, den er jo ganske pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 sourqueen! haha bhahaha! Sorry for OT matssiboi! Jeg syns bilen er perfect sånn som den er! Tror den hadde blitt ubergrom med motorsport vinge men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 viewtopic.php?f=14&t=164212 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Denne har jeg sett før ja, visste ikke den var ombygd. Vært endel på Rudskogen treff denne. Nydelig BMW du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 mørkere blink foran og på sidene, lavere foran. sota sidevinduene foran. bytta de to gule tankene under panseret ditt kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Ønsker å kjøpe et instrument som stammer fra E36 M3 3.2 eller 3.0, må være fra venstrestyrt bil. Mangler oljetemp i SMG instrumentet Skrik ut om du har et til overs! Husk at 3.2 instrumentet går til 280km/t mens 3.0 går til 260 km/t... Mitt 3.0 instrument går til 280 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Begge går til 280 ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Mulig det bare er US utgavene som går til 260... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Begge går til 280 ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå