gordon Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 skjer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 skjer da? Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gordon Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Solgt? Den eksisterer dessverre ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Solgt?Den eksisterer dessverre ikke lenger. Å, hva skjedde? Bare regnet med at den var solgt siden du handlet ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 hææ hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Ikke for å mase men lurer også på hva som skjedde med denne bilen, den var jo så strøken og fin.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Gikk vel med på en smell på rudskogen ettersom jeg har hørt?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Riktig som "Morstan" skriver.. Takk Gud for forsikring sier jeg bare! ' Fikk heldigvis igjen bra med penger. Men skulle heller fortsatt hatt bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Riktig som "Morstan" skriver.. Takk Gud for forsikring sier jeg bare! 'Fikk heldigvis igjen bra med penger. Men skulle heller fortsatt hatt bilen.. Har du noen bilder og en forklaring av hendelsen? Eller vil du ikke snakke om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Nei, jeg har ikke noe behov for å legge ut det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Okei, synd det gikk sånn, var jo en veldig pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Okei, synd det gikk sånn, var jo en veldig pen bil. Bilen var helt rå. Jeg har p.d.d til gjengjeld å se en bedre E36 i Norge både innvendig og utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Okei, synd det gikk sånn, var jo en veldig pen bil. Bilen var helt rå. Jeg har p.d.d til gjengjeld å se en bedre E36 i Norge både innvendig og utvendig. Det trur jeg på. Jeg var i kontakt med Mats for en god stund siden angående salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Riktig som "Morstan" skriver.. Takk Gud for forsikring sier jeg bare! 'Fikk heldigvis igjen bra med penger. Men skulle heller fortsatt hatt bilen.. Aha. Synd det endte slik, men du har jo fått deg ett stk RÅ M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå