matss Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Haha, morro å høre! Felgene likte jeg ikke helt i starten.. Har sansen for kantfelger til E36, men liker de mer og mer nå egentlig! Syns de gjør seg godt på bilen selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Fant frem noen andre annonsebilder:) Er førsteprioritet og få sotet rutene fremme. Syns ikke det ser bra ut slik det er nå.. ///Mmmmmmmmm..... K-Sport bremsene bak:) K-Sport bremsene foran:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Kantfelger er jo penere ja, gjort seg med noen oz mito 17 og fått sota framruta ja, ser ikke bra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 her e det bare å handle Sladjan sine 18" bbs replica felger!! (se felger selges tråden ) flott ///M! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Har faktisk tittet litt på felgene hans, men blir litt dyrt for meg akkurat nå Hadde slike felger på min forrige E36:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 I morgen blir det montert GT-splittere som jeg fikk i posten i dag, samt "M3"-emblem:) Skal bestille litt diverse interiørdeler fra Koed snart, i og med at "evenol" vant gratis frakt der ifra i jula, så jeg slenger på en ekstra bestilling der;) Billig-billig! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hehe så bra! er bare og handle da Denne blir vel ikke brukt om vinteren? Pokker altså, du for meg til og beholde e36'n.. Slemming!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Blir ikke brukt om vinteren nei. Står i oppvarmet garasje og koser seg den nå! Hehe, så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Ja kjempe...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Får vel si det jeg også da ! Gratulerer med kjempe bil! Ser utrolig strøken ut. Pass godt på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Tusen takk! Det skal jeg love deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Flott bil du har der Studerte denne litt når den låg for salg.. Absolutt en riktig E36 M3 Ta godt vare på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Takk for det:) Glad jeg ringte på den tidlig, for var MANGE interesserte etter meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Mottok litt diverse kvitteringer/fakturaer fra forrige eier i dag. Morsomt å se hva det er brukt penger på Feks: - Powerflex foringer i stabstaget foran - GS-Performance forsterket støtdemperlager bak - GS-Performance traversforinger bak (4 stk) - GS-Performance eksentriske foringer i fremre bærebruer "Justerbar caster" - GS-Performance svingarmsforinger bak - GS-Performance girkasse oppheng - K-Sport Racing bremsekit foran og bak - K-Sport Racing justerbar shortshift - M-tech girkule ++++++ Resten av hva som er gjort står på første side:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Helt ufattelig strøken bil ! Vært inne på annonsen på finn opptil flere ganger og sett på denne, vet ikke hva men ett eller annet gjør so blikket klistrer seg Rett og slett strøken ! Får si gratulerer så mye med strøken e36 med prikk riktig stuk . Litt OT hvis du vet hva felgene heter, gi meg en PM . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå