matss Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Gratulerer, utrolig fin denne M3`n Einar og Tore har jort en god jobb her. Liker veldig godt denne Montegoblå-fargen. Noen skikkelige skrudde felger med litt kant i 18" hadde kledd denne perfekt! Takk skal du ha! Ja, hadde gjort seg med noen skikkelige kantfelger Fargen er jeg kjempe fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Sleng ut bilde av vognkortet Skikkelig grom bil du har fått deg Fornøyd med bremser og understell ?? Skal gjøre det Burde vel få det straks, begynner å bli noen dager siden omreg ble betalt. Ja, fornøyd med det! Virker bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Akkurat slik en E36 skal se ut Deilig farge og riktige Mods!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Liten update til dere som ville se "Merknader" i vognkortet. Tok også med "Motor/drivverk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Nydelig!! Er drømmen dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Hadde det vært en orginal M3, så skal jeg si meg enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 hvis jobben er godt gjort og mye er byttet, vil jeg ta den så langt å si at ombygd, faktisk, er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 hvis jobben er godt gjort og mye er byttet, vil jeg ta den så langt å si at ombygd, faktisk, er bedre Det tror jeg faktisk er det dummeste jeg noen gang har hørt - bare sånn at du er klar over det. Originalt er originalt, ombygd er ombygd. Det får aldri blitt bedre enn slik det opprinnelig rullet ut fra "M-fabrikken", dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Jeg er litt enig i det du sier "Mysild". Men da må det absolutt være en gjennomført ombygning, all dokumentasjon som overhodet er mulig.. Rett og slett en bil man kan kalle strøken! Even, sant det du sier og. Ombygd er ombygd, original er originalt. Men nå er jo du "Original-Politi" og da Ikke noe negativt det, men jeg har ikke et like stort behov for en original M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 hvis jobben er godt gjort og mye er byttet, vil jeg ta den så langt å si at ombygd, faktisk, er bedre Det tror jeg faktisk er det dummeste jeg noen gang har hørt - bare sånn at du er klar over det. Originalt er originalt, ombygd er ombygd. Det får aldri blitt bedre enn slik det opprinnelig rullet ut fra "M-fabrikken", dessverre. Haha Even, du er jaggu meg orginalpolizei nr 1!! Akkurat dette kan man diskutere ut i det uendelige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 hvis jobben er godt gjort og mye er byttet, vil jeg ta den så langt å si at ombygd, faktisk, er bedre Prøvde så godt jeg kunne å overse denne kommentaren, men klarer bare ikke... BEDRE???? Dette har ikke noe med bilen din å gjøre mats, du vet hvor godt jeg liker den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Er orginal bil er bedre og mer ettertraktet enn en ombygd, det kan det vel ikke være noen som helst tvil om?? Men sånn som i dette tilfellet ville jeg mye heller hatt denne bilen fremfor en dakargul dønn orginal 3.0... Grunnen er 3.2 literen og at alt er godkjent, samt denne lista her : - Bilstein PSS9 coil-overs, både høyde og hardhets justerbart. (22.000,-) - Alle foringer er nye GS-Performance foringer (7000,-) - K-Sport racing bremser foran og bak. 356mm/8 stemplet foran,330/6 stemplet bak (13.000,- + 12.000) - Sachs racing clutch og lettet svinghjul (9000,-) - Short shift - Nye originale Bosch frontlykter (10000,-) - Felger er nylakkede 8,5" foran og 9,5" bak med 18" 225/40 og 245/35 - Mange nye interiør detaljer i carbon. - Supersprint eksosanlegg (5000,-) - Strøkent elektriske Vader stoler fra 3.2 - Satt inn med tectyl under hele bilen + hjulbuer - 0 rust! ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 hvis jobben er godt gjort og mye er byttet, vil jeg ta den så langt å si at ombygd, faktisk, er bedre Prøvde så godt jeg kunne å overse denne kommentaren, men klarer bare ikke... BEDRE???? Dette har ikke noe med bilen din å gjøre mats, du vet hvor godt jeg liker den! Hahaha! Det går bra, i know you want it! Skjønner at du reagerer på kommentaren.. Men blir så mye OT, ugh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 ///Thomas: Hyggelig kommentar:) Drar på smilebåndet når jeg leser sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå