Torek Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Deilig bil dette her Ser utrolig pen ut. ..men skal du ha nye felger må du kjøpe 17", eller evt. 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 hvis jobben er godt gjort og mye er byttet, vil jeg ta den så langt å si at ombygd, faktisk, er bedre Prøvde så godt jeg kunne å overse denne kommentaren, men klarer bare ikke... BEDRE???? Dette har ikke noe med bilen din å gjøre mats, du vet hvor godt jeg liker den! Hahaha! Det går bra, i know you want it! Skjønner at du reagerer på kommentaren.. Men blir så mye OT, ugh! Beklager for OT, har egentlig noe jeg vil svare til Thomas her også..men dropper den for trådens skyld! Hehehe, det har du helt rett i Sifra når den er til salgs en gang i fremtiden, du får behandle den pent! Forresten 100% enig med Torek angående felg størrelse! Euroen er forresten veldig lav nå, så det er helt tidsriktig å kjøpe felger fra evnt Tyskland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Hehe, skal bli! Skulle gjerne hatt noen fine 17" ja, men tror ikke jeg får mindre enn 18" over disse bremsene :/ Forrige eier sa hvertfall det.. Må i såfall ha på håret nøyaktig innpress. Og vil helst slippe å valse! Så får ikke kjøpt meg nye felger uten å ha prøvd de på bilen først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 hvis jobben er godt gjort og mye er byttet, vil jeg ta den så langt å si at ombygd, faktisk, er bedre Det tror jeg faktisk er det dummeste jeg noen gang har hørt - bare sånn at du er klar over det. Originalt er originalt, ombygd er ombygd. Det får aldri blitt bedre enn slik det opprinnelig rullet ut fra "M-fabrikken", dessverre. Haha Even, du er jaggu meg orginalpolizei nr 1!! Akkurat dette kan man diskutere ut i det uendelige... Greit jeg er originalpolizei, men når man faktisk sier at en ombygd bil som har vært i tilnærmet 1000 deler hos en amatør blir bedre enn slik det kom originalt fra fabrikken går ikke ann å si. Det er ingen amatør som kan bygge en original M3 bedre enn en som jobber hos fabrikken til BMW. Tror du BT i Norge f.eks kvalitetssikrer bilen på samme måte som det BMW i Tyskland gjør? Selvom man bygger det "likt" som en original bil, så blir det aldri like bra. Derav ordet ombygd. Jeg har ikke noe i mot ombygde biler, fordi jeg hadde jo lett valgt Mats sin bil fremfor en dakargul 3.0l som en kar sa her - bare sånn at vi får klarhet i det Jeg har jo selv vurdert ombygd M3 (før E30'n)... Nok OT fra min side ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Skal si det ble oppstøy her! Det jeg mener, som dere forsto i underbevisstheten, men bare skulle kverrulere på fordi dere MÅ er: Og jeg tar det til det ekstreme så dere forstår poenget mitt! -en orginal m3 med utslitte foringer overalt, stygg lakk, ihjelkjørt, rust, aldri bytta noe olje, "aldri" tatt vare på etc. kan skrive ei liste så langt som et vondt år. -ombygd (hvis jeg skulle gjort det) og det er det jeg har ment hele tia. byttet alle foringer, sjeket over alt av oljer, fikset karrosseriet (lakk rust etc) tatt alle deler, sjekket for rust, pusset, lakket bla bla bla. Rett og slett en restaurering (på en måte) men, men man kan jo også gjøre det med en orginal bil, men idet man bytter foringene til noe annet en orginalt, er den IKKE orginal lenger... bare kverruler her hvis dete vil, send pm etc, men jeg VET dere forstår poenget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Jeg skjønte poenge ditt, sier jo seg selv egentlig, såklart når man bygger om så bytter man selvfølgelig utslitte foringer og alt det der, det er jo ikke på bilen enda etc... + at når motor er ute før den skal ned i bilen, er det mye lettere og ta service som på f. Eks motor gir, osv osv.. Det hadde ihvertfall jeg gjprt skulle jeg ha ombygd, sikkert flere som skjønner poenget her nå, eller må vi ha det inn med teskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Hvor langt har motoren gått? Edit: Trenger også flere og bedre bilder av bilen, men det kommer vel når sommeren er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Jeg skjønner begge parter veldig godt, men som det ble sagt tidligere i dette temaet, så er dette en EVIG diskusjon.. Og vær så snill, hold det utenfor tråden min? Nok OT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Nydelig bil! E36 med 3.2 er absolutt en av mine drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hvor langt har motoren gått?Edit: Trenger også flere og bedre bilder av bilen, men det kommer vel når sommeren er her Motoren har gått 160 000 km:) Stemmer, kommer bilder når våren/sommeren er i gang;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 dardan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Mottok en del bilder fra forrige eier i dag! Bildene er av donorbilen, demontering/montering, oppussing, lakkering, o.l. Legger ved noen bilder:) Bildene er heldigvis i bedre oppløsning enn de forrige bildene jeg har lagt ut. Morro å se litt av ombyggings-prosessen! Har også mange bilder fra oppussingen under og inni bilen da den står totalt demontert, men får holde med disse bildene for nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 satan, denne var faktisk dritlekker! Nice fargekombo på bil og felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå