Olaandref Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Meget fin bil ja! Enig i det som blir sagt at en ombygd ikke er helt det samme som en original men denne var virkelig fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Takk! Det blir selvfølgelig aldri det samme nei, men så lenge ting kan dokumenteres og er som denne, så klager ikke jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 er virkelig noe spesielt med E36 og den fargen der! misunner deg virkelig den bilen der, om jeg noen gang kommer over en i den fargen skal jeg ikke nøle et sekund kjøpe med en gang! si fra hvis du bestemmer deg for å selge en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Hyggelig å høre! Den skal nok selges en vakker dag, men det blir nok ikke med det første.. I og med at den nylig er EU OK, så blir det nok ikke noe salg før etter neste EU kontroll en gang:) Det sa jeg forrige gang jeg solgte pen BMW og, men klarte å selge den tidligere enn anntatt:P Så hvem vet, plutselig er denne til salg av en eller annen merkelig grunn! Uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Står kanskje i tråden men hvilken farge er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Det står i førsteposten Er 2009 BMW Montegoblau-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Ok, fikk ikke med meg det Passer veldig godt til bilen i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Hehe;) Er jo temmelig lik din ser det ut som.. Avusblå du har eller? Fin bil du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 den er avus ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Utrolig pen bil du har matss! Digger fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Avus er rimelig pen farge det og! Takk for det, "Kny"! Gleder meg til å se hvordan fargen gjør seg i solskinnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Nydelig bil!! Kjør pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Takk for det, Kim! Kjøre pent? Det kan bli vanskelig, men det skal nok helt sikkert gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Merk deg den du Mats! Har vel hatt en tendens til å gå over stokk og stein her tidligere, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Det er vel ikke sjakktrekk å gå tur oppover Sørumsand-bakken i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå