theEP Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Hei! Kjøpte denne bilen i sommer, men når står den trygt parkert og venter på våren. Kjøpte bilen senket, med blant annet mtech-ratt, E39 M5-speil, 10"x20"-felger bak og 8,5"x20"-felger foran, kjøpte angeleyes på ebay som jeg satt inn i hovedlyktene selv. Meget fornøyd med disse for 400 kroner! Fikk som dere ser på bildene også nye skilt, dette syns jeg hjelper en hel del.. Har en del som er på vei i posten, blant annet Alpina-leppe, "kit" til å få USA-stuk på blinklysene, nye grøftelys (og gul film) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 gratulerer meg meget flott e38 trenger ikke å gjøre så mye med denne før den blir perfekt! vet du hvor mye den er senket eller? hva er det du mener med usa-stuk på blinkersene egentlig? markeringslys? bare å sleng ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Steike, fin bil Ganske så lik min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 gratulerer meg meget flott e38 trenger ikke å gjøre så mye med denne før den blir perfekt! vet du hvor mye den er senket eller? hva er det du mener med usa-stuk på blinkersene egentlig? markeringslys? bare å sleng ut flere bilder Takk! Vet ikke akkurat hvor mye den er senket, men jeg er i den heldige situasjon at jeg kan lese serienummeret på senkesettet i vognkortet Så det tenker jeg ikke på Vurderer å bestille luftfjøring Fant ett kit jeg lurer på å bestille USA-stuk på blinklysene, "parklys" i blinklysene http://cgi.ebay.de/US-Standlicht-Blinker-Modul-Module-BMW-E38-7er-/250744315869?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item3a61869fdd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Steike, fin bil Ganske så lik min bil... Takk! Ja, de var visst ganske lik Er det du som skal selge den, vet har sett den på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 aa, slik ja. jeg liker de facelift blinkersen med "sitron skår" jeg altså lys i den orange delen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 aa, slik ja. jeg liker de facelift blinkersen med "sitron skår" jeg altså lys i den orange delen.. Ja, det er tøft Du finner det nok på ebay bare du leter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Takk til andreastrones Vehicle information Type code GE21 Type 728I (EUR) Dev. series E38 () Line 7 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52 Cubical capacity 2.80 Power 142 Transmision HECK Gearbox AUT Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 1997-05-20 Order options No. Description 284 LT/ALY WHEELS ELLIPSOID STYLING 46 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 464 SKIBAG 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 710 M LEATHER STEERING WHEEL 801 GERMANY VERSION 818 MAIN BATTERY SWITCH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 202 STEPTRONIC 214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION 260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 806 3RD STOP LIGHT Information No. Description 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 473 ARMREST, FRONT 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 555 ON-BOARD COMPUTER 602 ON-BOARD MONITOR WITH TV 694 PREPARATION FOR CD CHANGER Individual data: no Data Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 aa, slik ja. jeg liker de facelift blinkersen med "sitron skår" jeg altså lys i den orange delen.. finnes sånne blinklys til prefacelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 aa, slik ja. jeg liker de facelift blinkersen med "sitron skår" jeg altså lys i den orange delen.. finnes sånne blinklys til prefacelift? nei tror ikke det gjør det sjø. har aldri sett det iaff. om jeg ikke tar helt feil, er det kun 2001 modellen som har det. den som fikk lakkerte fangere og kanaler originalt. dvs ikke originalt på bilen avbildet der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 det gule på de blinklysene er ikke lys. bare reflekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Noen som har satt inn sterkere røde dioder i taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 fremme eller bak? Min har orginalt fremme. Ikke noe bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Tenkte på foran jeg. Om det var noen som hadde funnet sterkere dioder å ha i taket der.. Min har ikke bak heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 ok. Trenger du sterkere lys der da? Vil ikke det bare bli iriterende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå