theEP Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Du finner glassfiberkopier på ebay Skiftet tårnlager, casterstagforinger og endeledd nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 http://cgi.ebay.com/BMW-E38-7-SERIES-FR ... 1c1d67ef74 For eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Hvilken enhet må jeg bytte for å få kjørecomputeren til å fungere 100% igjen? Klarer ikke sette klokke/dato, og andre tullefeil....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Hvilke andre tullefeil har du da? Greit å vite. "Hjernen" til kjørekomputeren sitter i kombi-instrumentet (speedometert). Mulig det er feil på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Mangler klokke/dato, mangler snittforbruk, ++ Alt som vises på "kjørecomputerskjermen" er rekkevidde og utetemp. Jeg kan få frem snittforbruk om jeg går inn i setup'en og forandrer måle-enhet fra km til miles og tilbake igjen til km, men det snittforbruket som kommer frem da stoler jeg ikke på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Navigasjon/gps fungerer som den skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Ja, den fungerer sånn som den skal... Dog teknologi fra 97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Da blir bilen 95% sikkert kondemnert da en dame kjørte inn i siden min. Taksten kom på ca 85.000,- så regner med jeg ikke får tilbake bilen. APedersen: Kjøpe alpinaleppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 nei, og denne som var så fin post skadebilder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 kjedelige greier, vis du får beholde bilen kan du sende meg rullgardina bak og det som hører til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 uff, ikke hyggelig å høre ... blir det "ny" bmw nå da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Da blir bilen 95% sikkert kondemnert da en dame kjørte inn i siden min.Taksten kom på ca 85.000,- så regner med jeg ikke får tilbake bilen. APedersen: Kjøpe alpinaleppe? Jeg kan kjøpe leppa di. (ja, jeg er litt gribb) Kjedelig med bilen, men du får da forhåpentligvis mesteparten av pengene tilbake av forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Blir vell E36'n nå da i første omgang, går vell litt tid med det forsikringsstyret.. Kjøpte den hvite E36'n til Eksos her på forumet ca en mnd før det small med E38'n.. S.Hafsmo; Har du E38 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 S.Hafsmo; Har du E38 også? Ikke riktig enda, men forhåpentligvis om ei uke eller 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå