theEP Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Ikke riktig enda, men forhåpentligvis om ei uke eller 2. Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Hvorfor har du RIP i signaturen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Da blir bilen 95% sikkert kondemnert da en dame kjørte inn i siden min.Taksten kom på ca 85.000,- så regner med jeg ikke får tilbake bilen. Sikkert derfor. Hvordan gikk det egentlig her? fikk du bilen tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Oisann! Det så jeg ikke Hva skal du ha for Alpina leppa da? Legge ut bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Bilen ble kondemnert, jeg fikk tilbake for bilen, en kamerat kjøpte den av forsikringsselskapet og bygde den opp igjen Så nå er den til salgs, tipp topp shape APedersen; Leppa fulgte bilen siden det var en kompis som kjøpte den..... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 link der den selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Aha, bra den ble fikset da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Den har vell ikke kommet på nettet enda trot jeg, men står med til salgs lapp i vinduet utenfor verkstedet hans på Sjøholt. Ring 70271050 og spørr etter Oddleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå