flobben Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 kul... hvordan blir dette med kjørekomputer og de andre funksjonalitetene som ligger i dagens spiller? Knapper på rattet osv. edit: ser det blir stress med knapper til setevarmer og dsc så da blir det ikke akutelt for meg
miklysa Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 GS Infinity Har hatt kantfelg på mine 3 biler, så nå er det like greit å prøve noe nytt! Håper det blir bra med de, har kun sett de på E46. Blir fortsatt superbrede bak
miklysa Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 kul... hvordan blir dette med kjørekomputer og de andre funksjonalitetene som ligger i dagens spiller? Knapper på rattet osv. edit: ser det blir stress med knapper til setevarmer og dsc så da blir det ikke akutelt for meg Hvis du går på annonsen så ser du at det skal finnes en annen luke til askebegeret der du kan få satt knappene til setevarmer osv Kjørecomputer burde ikke bli påvirket. Dette skal bli fett!
Eksos Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Blir sikkert nice de felgene der ja Du skal vell ikke gå opp en tomme når du først bytter da?
miklysa Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Jeg får disse gratis og jeg gidder IKKE betale for 20-tommer nå Men det hadde vært fett med 285/20/20 bak da
miklysa Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 En kompis av meg skulle teste ut noe nytt fotoutstyr i går kveld så jeg stilte gledelig opp med bilen min
VegarVS Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 tøff tråd! liker veldig godt de tingene du har gjort med bilen! det er helt riktig
miklysa Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 tøff tråd! liker veldig godt de tingene du har gjort med bilen! det er helt riktig Takker! Skal laste opp nye bilder av bilen til helgen, har fått nye sommerhjul så de du ser på bildene er borte
VegarVS Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 skjønte det alltid jillt med nye felger, så blir spennende å se åssen de blir på bilen
miklysa Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Det har snødd en del her i Ålesund de siste dagene.. Vil ut å kjøre! Var ute med en Ford Transit i går kveld med 20cm tung snø på veien. 4WD hadde klikka og nektet å koble seg inn, så kjørte jeg under 30 spant dritten seg fast, og kjørte jeg over 30 spant den rundt. Supert! Jeh, slikt gjør man når man bruker et par feriedager, men ikke har noe å gjøre på..
Eksos Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Før Miklysa får anledning til å legge ut bildet selv, vil jeg legge ut ett photoshoppet bilde der bilen er ferdig senka.. Så får vi heller ta en liten avstemning på om bilen trenger det eller ikke Likte forresten mye bedre nyehjula Eivind, win!
miklysa Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 Nå nærmer sommeren seg med stormskritt og jeg har litt å gjøre i sommer. Bilen må 3-4cm nærmere bakken, jeg har kanskje tenkt å oppgr. anlegget i bilen, og jeg vil bytte ut interiøret. GS har både skinn og stoffinteriør til bilen min, ingen av de er sports-versjon, men ALT er bedre enn den lysegrå, flekk-elskende, deprimerende dritten jeg har av et interiør nå. Hvilket burde jeg gå for?
Eksos Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 Ville venta til jeg fikk tak i sport-skinn når det først skal være! Ser koed har ett, men det var i lysegrått, er vell kanskje ikke godt nok det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå