wicky124 Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 ja det generer en del varme ja...Men har du xenon i fjernlysene?eller er det kun vanlig pære for "strø"lys og fjernlys i vanlig kjørelampe? Generer varme ja, men mer om du kanskje legger ett pledd over lyktene? husk å åpne litt på deksel bak...ikke ta dem av, da vil varmen forsvinne på baksiden...
aottesen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Hehe. Ser ut som om det er et problem på ca. hver eneste BMW ?
FCBayern Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 ja det er standardutsyr... til og med z1 dugger.........
TRF Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 FCbayern bør ta seg en tur innm asap isåfall.. ja mange bmwer har slitter med dugging, men ikke som e60, og jo e60 hadde opprinnelig valeo lykter.. deretter kom det noen ZKW lykter. Dessuten er det forskjell på kondens og dugg, det er faktisk definert av bmw med biler hva som er dugg og hva som kondens. kondens vil det alltid være, dugg skal det helst ikke være. men hei, hva vet vel jeg.
TRF Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 da er du heldig og har fått hella.. bra for deg.. jeg har jo tross alt bare hatt et titalls garanti saker på disse bilene (jeg personlig, + alle som verktstedet har hatt).... jeg tror ikke du får valeo lykter etter at problemet ble kjent (ganske tidlig). valeo lager det meste av bilkomponenter, dynamoer også bla.
FCBayern Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 var like mange garantisaker på e39 da.. ring stenshagen og spør.. det var ikke valeo Gjest64 reagerte på dette 1
TRF Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 ok. jeg trenger ikke å spørre, og grunnen til det vet vel de fleste her etterhvert. helt nydelig forkastelig tåpelig holdning du har. jeg som trodde du nettopp sa valeo ikke lagde lykter? og at bmw aldri ville handla noe av betydning fra valeo, ikke har du lest i asap heller. ha en fin dag. edit: beklager off topic til dere som leser tråden.
FCBayern Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Eneste jeg sier er at hella dugger! Det er du som hisser deg opp og mener at jeg er en idiot BMW dugget før e60
Kimmit Racing Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 eg bruker og legge inn en sånn pose som det står:dont eat på..som regel følger dem med verktøy/sko osv..dem tar fuktigheten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå