VSO Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Har kjøpt meg en e38 7-serie... og lurte på om det er muli å få brukt denne orginale telefonen? trenger man ikke noe slags spesial-kort? og er det noen måte jeg kan ha tvilling-sim med mitt mobilnummer?
roveen Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Bare bestill et tvilling-sim fra din operatør. Husk på å ikke trykk sim-brikken ut av "kortet" når du får det. Da hele kortet skal settes i sporet under tlf,en.
nimitz Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Satte inn tvilling på min, men det var også en innstilling jeg måtte gjøre på min mob for og få den til og fungere, men husker ikke nå hva det var. En mob forhandler kan sikkert fortelle deg mer.
Duplex Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Har kanskje E38 sim-kortleser i bagasjerom og? Bestillte tvilling sim fra min operatør og det var bare plug-and-play i kortholder i bagasjerom (touring).
theEP Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Jeg har skaffet meg tvilling-sim og satt inn i bilen, men jeg tror det er trøbbel med en kontakt til telefonen, for det virker som den ikke får strøm. Tror disse telefonene er en svakhet på gamle BMW'er?
VSO Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 ok, såpass enkelt theEP tror telefonen min fungerer helt fint, får bare beskjed på den at jeg må sette inn kort.
325icab_88 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Gjorde dette i dag på min 740. Måtte bruke sim leseren i bagasjerommet. Funker som en drøm
VSO Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Men hvordan fungerer denn tvilling-sim'en hos dere... Ser viss jeg skal lage meg Tvilling-SIM i Tele2 Som jeg har så "Etter 20 sekunder viderekobles samtalen til Tvilling SIM. " årker jo ikke å slå av mobiltelefonen hver gang jeg setter meg i bilen, og er vell ikke mange som årker og ringe i mer enn 20 sekunder før de har lagt på...
Robin L Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 du kan sette kortet inn i selve telefonen framme, eller i selve modulen baki. her er det trangt. du må av med trekket ved cdveksleren. modulen ligger helt bakerst, innerst mot baklykta. svart tynn modul med ei tynn sprekke i. om jeg ikke husker feil, så skal chippen ned, og mot deg. det jeg måtte gjøre for å få liv i det iaff. styra litt med tvillingkortet jeg kjøpte. ingenting funka, så jeg tok ut kortet fra tlfen min, og tapa dette på den plata som nykortet satt på, og satte tvillinkortet i mobilen. da funka det som et skudd : D hos meg så ringer telefonene samtidig iaff. er kansje ett sekund forskjell på de bare. (telenor)
theEP Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Hvordan de forskjellige simkortene på tvilling-greia skal reagere kan du iallefall stille inn på telenor sine nettsider
325icab_88 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Jeg har en luke i trekket ved siden av\over cd veksler. Da kommer man lett til sim leser. Chip ned og mot deg ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå