jarle.t Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Da var masse greier til anlegget bestilit.... Blir bra neste uke med ny lyd bestilte fra elutstyr.no fikk dette til 12900,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Da har det skjedd litt med bilen anlegget er montert:) har ikke navigasjonen oppe å gå enda da jeg må få tak i kart monterte forsterkerne bakom trekket der det før stod cd magasin og HK forsterker modifiserte original stålet som har holdet det gamle utstyret på plass og fikk brukt dette til å feste forsterkerne i benyttet eksisternde ledingsnett for å slippe trekke kabler til høytalerne i dørene, fungerte veldig bra fikk også m3 stolene levert på tirsdag og har tuklet med disse i dag, hadde jo håpet på plug&play, men skulle ikke være så heldig:( motoren i passasjer sete som gjør at det kan skyves frem og tilbake er fucked, den i gamle sete var også ulik så måtte bestille ny.... i andre sete fikk jeg byttet motoren som hever bakkant av sete opp og ned, men justering av seteryggen funker ikke... prøvde bytte motor, men ingen respons. posisjonen på sete er likevel optimal så da gidder jeg ikke styre mer med det så da får jeg håpe passasjer sete fungerer skikkelig når ny motor kommer:) så var bilen på verksted onsdag og fikk byttet vindusheis på førersiden.... bilen er snart ferdig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 beklager den stygge mercedesen til naboen i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Har ikke sett denne BMWen i Haugesund før. Så meget pen ut. Likte ikke felgene, men det er smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 bilen har gått i haugesund siden februar. har bare kjørt den 2000km så er ikke ute på veien for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Ok.. Pen bil vertfall.. Kanskje jeg ser deg på bmw treff? Hvis det skal være det i Haugesund snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 dukker nok opp på treff snart, men bilen skal være strøken før jeg går på treff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Vet du om treff i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Er vel ikke så altfor mye som gjenstår nå? Selv er jeg ikke så fan av de rødlakkerte bremsene, øyelokksenkerne og fronten så litt overkill ut på siste bildet hvertfall, men folk har forskjellig smak, så gjør bilen slik du vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 venter på en motor til m3 stolen som skal i på passasjer siden. dørene skal lakkes under listene bakluken skal lakkeres opp til spoileren lakkerte bremsene rød for en liten avveksling fra det sorte. det ser da bedre ut med rødt enn med rustbrunt:) Ja kansje fronten er litt overkill, men det er min favoritt litt stylingen skader ingen før det masse kebab glasfiber ugly look styling... Det helt originale blir litt for vanlig og trist for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Vet du om treff i nærmeste fremtid? fikk en invite fra bmw ccn rogaland om noe møte i stavanger snart, men der skla jeg ikke har prøvd meg på bergensferja, med en annen bil med samme front og det gikk ikke så bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Da var endelig begge setene i...... ble litt møkt dette bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå