Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter sammenstøtet jeg hadde vintern for et år siden, så har ikke temp.måler inne i bilen funket, da denne ble "knust" under sammenstøtet..

Men når jeg var ute å kjørt i går, så begynte denne plutselig å gå ned/opp fra -37,5C, til -16,5C.

Denne har ikke rørt på seg siden sammenstøtet, og skjønner derfor ikke helt hvorfor det begynner å skjer noe med den akkurat nå? :S

Noen som vet hva det kan være? Hvor ligger denne, og er det vanskelig å bytte denne, med tanke på at den kanskje er "knust"?

Takker for alle svar!

Skrevet

Går ut fra at det er utetemp måler du mener. Føleren pleier og ligge i forrkan i fremskjerm. På E39 ligger den på høyre side hvist jeg ikke husker feil. En enkel og billig sak og skifte. Skifter bare den ytterste delen.

Skrevet

Det kan vel forklare hvorfor den ble smadret under sammenstøtet ^^

Men hva gjør jeg hvis ledningene er borte? Byttet jo lokariskjerm etter sammenstøtet, og regner med at måleren er festet i denne? :P

Skrevet

Og om du vil slippe å strekke nye kabler, så kan du lodde, med krympestrømpe og skikkelig elektrikerteip.

Skrevet

Det tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre i allefall :b

Må jeg få noen til å gjøre, da jeg ikke har utstyr til dette, eller erfaringen :b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...