Joakim# Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Lurer på hvor mange pin det er i speilet på 320Cd 04/05mod? Skal bytte om til m3 speil.
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 det kommer an på kva utstyr det er på bilen, visst det kun er varme og el justering på dei speilene du har nå så er det 3pins kontakt. har du el seter og memory på dei og autofold funksjon på speilene så er det 6pins
SweetBMW Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 hmmm, mente det var 12 pins jeg på memory, varme, el, og autofold
awt Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Er 6-pins uten memory og 12-pins med. På facelift mener jeg det er en annen type igjen, en salgs flatkabel.
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 så da blir det ? kun er varme og el justering = 3pin varme, el, og autofold = 6pin memory, varme, el, og autofold =12pin
Joakim# Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Ringte gs og fikk opplyst 12pin om det var varme i bakrute, el justering, men har ikke autofold!
awt Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 ...noe som er feil. Jeg tror dessverre ikke folkene på GS har satt seg grundig i hvilke speil som har hva, noe jeg ikke føler man kan forvente av de heller. De har endel modeller å holde styr på. Det finnes kontakter med mulighet for seks kontaktpunkt, og kontakter med mulighet for tolv. Totalt har man: Tre ledninger for justering av speil Tre ledninger for memory To ledninger for varme To ledninger for autofold Har bilen alle funksjonene er det totalt 10 ledninger, og man har derfor 12-pins-kontakten. Har man kun varme har man totalt fem ledninger, og 6-pins-kontakten. Har man flere funksjoner enn dette har man 12-pins-kontakt. Hvis man kun har autofold eller kun memory (uten varme) er jeg usikker på hva man har. Fra 2004 engang er det brukt en salgs flatkabel. Hva som trengs her for å få dette til å fungere vet jeg ikke. Det enkleste er uansett å vippe opp bryteren for justering av speil, så ser du det med en gang.
Joakim# Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Fant ut dette nå jeg og.. Rev av dørpanelet og der satt det en slags flat kontakt, med seks punkter. Så går utifra at dette er en 6pin. Så bare å avbestille de speilene jeg bestilte før idag!
awt Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 De speilene GS selger er forøvrig "M5"-speil og ikke M3-speil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå