9ls Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Hei, Sentral låsen på bilen min er litt kukete, så får ikke til å låse eller låse opp i verken dører eller bagasjerom. Så skulle jeg bytte ratt i bilen idag og kobla ut bateriet og smelte selfølgelig igjen bagasjeluka, nå får jeg den ikke opp og får ikke til å låse opp med nøkkelen heller, hjelp?!
2000Touring Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Kan du ikke bruke nøkkelen i dørlåsen da?
Otis Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Du skal kunne vri nøkkelen helt over til venstre for å tvinge låsen opp. Mener bestemt at de skal være en slik nødløsning på dette.
sexeren Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Er vell microchippen som sitter baki der så har tatt kvelden. Har sett det et par ganger
mudbug Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Det var en gang at jeg smellet igjen bagasjelokk etter at jeg skruet ut jordingsledning til batterien. Jeg vred nøkkelen veldig hard fram og tilbake mange ganger. Jeg fikk åpnet tilslutt .
9ls Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Ja jeg får prøve igjen, har stått lenge å vridd på den jævla låsen
9ls Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Nei, jeg får det ikke til, har stått hele dagen nå. Går det ant å bryte opp dritten eller noe sånnt? Kan naf åpne den kanskje?
e39roy Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 under bilen på venstre side framme, kan du koble + til og da får du vel opnet den
9ls Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Fant det ut, jeg har en + toppdekslet, så fikk fiksa den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå