Haug530D Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 De som ønsker Tomtom på Dynavin kan sende meg en PM, jeg har lagd en DIY på dette, men jeg har sendt en PM til Gunnar om å få lov til å legge den ut på forummet, da jeg ikke vet om den bryter med forummets regler. Så foreløpig tar vi dette på PM. Når det er sagt så får dere ikke noen kart av meg, dette er kun en Diy med linker til hvor man finner Tomtom Programmet, Kart, Norske stemmer, Poi, Fotoboks varsling samt en full gjennomgang i hvordan man skal gjøre dette. Foreløpig har jeg kun en tekstbasert DIY, men jeg kommer til å lage en step by step DIY med bilder og forklaring når jeg får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Me like Må bare få dynavinen min først!! Dissa kinesera jobber jo ikke om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Me like Må bare få dynavinen min først!! Dissa kinesera jobber jo ikke om dagen De er nok tilbake i morgen men desverre så blir logistikken deres helt rævva når de finner det for godt å feire Kinesisk Nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Jeg vil haaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Jeg har tomtom på min Dynavin og det funker.. Fulgte haugs DIY.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå