KR 120d Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 T A K K ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Bare hyggelig=) Vet du hvor jeg kan få kjøpt M sport frontfanger med pdc sensorhull? Forsøkt http://www.schmiedmann.no eller http://www.gsbildeler.no ? Har de lik som den orginale M fangeren?
maartn Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Ok, er vel lett å nappe opp sitteputen. Hva smurte han med? Så du det? Holder det med WD-40 ish? Eller må det være noe "fetere" ?
KR 120d Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Ok, er vel lett å nappe opp sitteputen.Hva smurte han med? Så du det? Holder det med WD-40 ish? Eller må det være noe "fetere" ? Trenger ikke ta opp puten. Han bare slo ned setene og smørte i mellom, så kommer nok til uten å ta opp puta. Han brukte bare sprayboks, så tipper det holder med wd-40/crc.
aottesen Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Jepp ...I tillegg knirker det i høytaleren i A-stolpen, luftekanalen, dashbord og litt rundtomkring.. Forsøk brostein i Bergen, og du frykter at hele greien faller fra hverandre. Savner E34'en på det området. Den virket sinnsykt mye bedre skrudd sammen. Jeg har demontert A-stolpene mine forresten. De er i plast, og går med to kiler ned i plastikken i dashbordet. Løste knirkingen med å legge noen millimeter med asfaltplater i mellom. Ikke én eneste knirkelyd på 2500 km tur forrige uke, så jeg anslår det som en suksess! Nå er det bare bakseteryggen igjen da! Den skal smøres i morgen!!
maartn Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Ok, jeg har ikke opplevd noe nevneverdig i dashbord osv tror jeg.. må høre etter i morgen. he he. Hvor la du asfaltplatene? Mellom stolpen og dekselet?
-Martin- Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Har merket at det knirker fælt i mekanikken til førersetet når jeg har kjørt på bane. (Fører setet tilbake og frem for å stramme setebeltet hver gang jeg skal utpå) Slik var det også med E90'n min som har samme setene... Virker som BMW er gjerrige med smøremiddelet på hengsler osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå