Gjest Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Har fått den glade oppgaven å velge meg firmabil innenfor rimelighetens grenser.. Pris maks 400 000.- Har sett på svært mye forskjellig nå, og vurderer sterkt X1 eller 120d Coupe.. Noen som kan komme med tips eller forslag? Noen som har 120d Coupe her? Efaringer? pluss og minus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Kommer vel litt an på hva du jobber med og hvordan firmabilen skal bli brukt, veldig stor kontrast mellom disse to? Men, må si jeg har sansen for 120d og heller mer mot den, sjelden liten tass foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Hva jobber du med, siden du snakker om å ha BMW som firmabil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 må det være en splitter ny bil..? til 400 000,- hadde jeg heller valgt en E60/61 535D 05-06 modell..f.eks.. men jeg er jo litt partisk da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Kjør på! Har selv hatt en slik, som jeg kjøpte ny i 2008. Morsom bil for å være diesel! Men 400k blir vel knapt, med tanke på at de starter på 365 ribbet! M-pakken er er et must, og da har du allerede nådd grensen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Kunne fått mange morsomme bruktbiler til den prisen der kontra en ny en ;D Hadde vært lettere om du sa hva bilen skal brukes til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Bilen skal ikke brukes til noe spesielt relatert til firmaet, er mer som en goodwill fra firmaet:) I utgangspunktet skal det være leasing, men er også åpent for rent kjøp, men da i noe lavere prisklasse. Det går helt rundt for meg, har sett på svært mange biler - også andre merker.. Kjenner litt på at 120d coupe blir litt liten, har hatt en del e39 tidligere, samt e53 X5 som jeg leverer fra meg i morgen.. skal bli greit å kvitte seg med bensinslukeren. Om noen har tips og ideer til bil så er det bare å skrike ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 hva med 320 diesel coupe? http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=26563311 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Det du først må gjøre er vel å sette deg ned å finne ut hvor mye det koster deg. Tror ikke firmabil er lønnsomt i alle tilfeller, pga. beskatning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hadde ikke gått for 1-serie. Har hatt 118d med 4/5 dører og må si de er utrolig morsome å kjøre på sommeren. Den ble litt for stiv på vinterføre med m-tech pakken og den ble fort trang på langturer. Manglet generelt plass og komfort. Hadde 2006 mod og interiøret var preget av billig plast og harde flater.. Kan hende ineriør finishen har blitt gjort noe med etter facliften kom, men da jeg prøvekjørte X1 i fjor, kjente jeg faktisk igjen mye av interiøret fra 1 serien. Hadde vurdert noe større og mer komfortabelt! Jeg gikk over til E60.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Har sett på E92 325d (3.0) og det virker som mye mer bil...Eventuelt 320d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå