Gå til innhold

Kjøp av BMW 120d Coupe - eller?

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått den glade oppgaven å velge meg firmabil innenfor rimelighetens grenser.. Pris maks 400 000.- Har sett på svært mye forskjellig nå, og vurderer sterkt X1 eller 120d Coupe.. Noen som kan komme med tips eller forslag?

Noen som har 120d Coupe her? Efaringer? pluss og minus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal ikke brukes til noe spesielt relatert til firmaet, er mer som en goodwill fra firmaet:) I utgangspunktet skal det være leasing, men er også åpent for rent kjøp, men da i noe lavere prisklasse. Det går helt rundt for meg, har sett på svært mange biler - også andre merker.. Kjenner litt på at 120d coupe blir litt liten, har hatt en del e39 tidligere, samt e53 X5 som jeg leverer fra meg i morgen.. skal bli greit å kvitte seg med bensinslukeren. Om noen har tips og ideer til bil så er det bare å skrike ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gått for 1-serie. Har hatt 118d med 4/5 dører og må si de er utrolig morsome å kjøre på sommeren. Den ble litt for stiv på vinterføre med m-tech pakken og den ble fort trang på langturer. Manglet generelt plass og komfort. Hadde 2006 mod og interiøret var preget av billig plast og harde flater.. Kan hende ineriør finishen har blitt gjort noe med etter facliften kom, men da jeg prøvekjørte X1 i fjor, kjente jeg faktisk igjen mye av interiøret fra 1 serien. Hadde vurdert noe større og mer komfortabelt! Jeg gikk over til E60.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...