Papperboy Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 jupp stemmer det.. lurer på om jeg klarer målet mitt på 9:30 med 320'en jeg.. blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Om ikke har jeg ledig sete til returen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Om ikke har jeg ledig sete til returen. Hehe... da er det bare å gi gass Fredrik! Men hvis du skal satse så får du vente til slutten av dagen, sånn at det ikke blir for mye stopp i kjøringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 I forbindelse med turen vår i Mai har jeg et par spørsmål vedr. veivalg... Sist vi kjørte nedover (fra Puttgarten) fulgte vi A1 til endes, og kjørte den lokale krøtterstien de siste kilometerne til Nürburg. Er dette mest gunstige valg også fra Kiel? Vi er ute etter raskeste vei... Det kan jo være kjekt å høre fra dere som nylig har vært nedover, hvordan var vegstandarden og ikke minst vegarbeidet på de rutene dere kjørte til og fra Nürburg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 I forbindelse med turen vår i Mai har jeg et par spørsmål vedr. veivalg...Sist vi kjørte nedover (fra Puttgarten) fulgte vi A1 til endes, og kjørte den lokale krøtterstien de siste kilometerne til Nürburg. Er dette mest gunstige valg også fra Kiel? Vi er ute etter raskeste vei... Det kan jo være kjekt å høre fra dere som nylig har vært nedover, hvordan var vegstandarden og ikke minst vegarbeidet på de rutene dere kjørte til og fra Nürburg? Jeg kjørte Puttgarden- Hamburg - Hannover - Dortmund - Köln, og det var helt suverent. Særdeles lite veiarbeid/baustellen på den strekningen. Kommer du fra Kiel blir det samme ruten etter Hamburg. Tar du avkjørsel 33 mot Wehr på A61 etter Köln, er du i boks. Jeg har kjørt Hamburg - Bremen - Köln flere ganger før, men det gjør jeg ikke igjen. Ræva veier med helt sinnsykt mye veiarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Ja det var noe så voldsomt med vegarbeid og ræva veier når vi kjørte der ifjord, og med så mange mil dritvei så er de sikkert ikke ferdige med arbeidet! Da blir det som du anbefaler! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Hvordan var forresten 1ern på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Den var en ener på banen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Hvordan var forresten 1ern på banen? Har kjørt med den der før, fungerer overraskende bra. Er jo mildt sagt litt beskjedent med effekt men. Blir litt kjedelig opp fra Bergwerk mot Karusell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Den var en ener på banen... Ja du får sagt det du Raymond. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Godt å høre at den imponerer, 130'n imponerte på vålerbanen 16 April så forventningene stiger... Husker selv at det var litt fortvilende opp bakken fra Breidscheid og Bergwerk med 318d (143hk) ifjord. Regner med at 130'n sørger for litt mer action opp mot Karusellen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Jeg har jo en utrimma 122hk drevet av Satans Drivstoff, så det tar tid før man nærmer seg Steilstrecke. På den andre siden, så slipper man jo å bekymre seg for om det går an å holde stumt gjennom Angtskurve med såpass "moderat" effekt som jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hehe! Det er jo sant nok, men du skal ha noen runder under beltet før du holder stumt igjennom der, selv med 122hk. Vet ikke nøyaktig hvorfor den har fått navnet "Angstkurve", men noe sier meg at det ikke er tilfeldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Nei, det er ikke tilfeldig at den har det navnet, selv om det helt korrekte navnet er Mutkurve, men det har blitt til Angstkurve pga. engelsk(menn) etter hva jeg vet. Det er i den svingen man skiller menn fra gutter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå