T. Thøgersen Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Som sagt i innlegget mitt ovenfor, så er mine erfaringer begrenset til bilene fra Rent4ring, og de har vært veldig bra hver eneste gang. Men jeg har også hørt at RSR kanskje befinner seg i den andre enden av den skalaen, uten at jeg har noen erfaringer med de. Eller så er jeg enig med Yngvejos sine tanker ang. leiebiler og mulig stengt bane, og er helt enig med at det kan bli dyrt uten at man har fått no moro. De gangene jeg har leid bil har det vært på dager/helger med Touristfahren hele dagen, og det vil jeg si bedrer oddsen betraktelig for å få kjørt, heldigvis. Noen kamerater av oss var på Ringen i 3 dager i fjor høst, og fikk ikke kjørt en eneste runde pga tåke. Så "shit happens" dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Leide bil av RSR jeg, og det gikk greit det. Vi var tre stykk som rakk en runde hver på en kveld, det var med instruktør. Var veldig greit å ha med en som kan banen hvis man ikke gjør det selv =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Så ingen som skal ned den 25 Juli? Tipper det er jævlig med bil på ringen den dagen siden det er mandagen etter F1 løpet på GP banen, i tillegg så har sløyfa vert stengt i en uke før for turister. Så er spent!! Sisst jeg var der var det jo nesten ikke biler i det hele tatt, var nesten litt kjedelig siden jeg håpet å få beskue noen heftige skysser der Har full gjennomgang av M3en nå, og tar turen til Gatebil som en prøvetur. Det skal også monteres nye topplager og ta hjulstilling før jeg skal ned. Nå skal det klokkes under 10min på BTG i hvert fall, så jeg kan skryte på meg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Noen som kan anbefale noe annet hotell en Blaue Ecke? Vi lå på Hotel am Tiergarten i fjor og det var veldig ok hotell.. Ca 3 min å kjøre ifra påkjøringen. Vi skal ligge der i år også når vi skal ned. Kan anbefales. http://www.am-tiergarten.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Blir nok Blaue Ecke fra mandagen til tirsdagen, siden det ikke er NOE ledig fra søndagen til mandagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Så ingen som skal ned den 25 Juli? Tipper det er jævlig med bil på ringen den dagen siden det er mandagen etter F1 løpet på GP banen, i tillegg så har sløyfa vert stengt i en uke før for turister. Så er spent!! Sisst jeg var der var det jo nesten ikke biler i det hele tatt, var nesten litt kjedelig siden jeg håpet å få beskue noen heftige skysser der Har full gjennomgang av M3en nå, og tar turen til Gatebil som en prøvetur. Det skal også monteres nye topplager og ta hjulstilling før jeg skal ned. Nå skal det klokkes under 10min på BTG i hvert fall, så jeg kan skryte på meg det! Fredrik sørlie kjørte 8:58 med mondeo TDI... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Så ingen som skal ned den 25 Juli? Tipper det er jævlig med bil på ringen den dagen siden det er mandagen etter F1 løpet på GP banen, i tillegg så har sløyfa vert stengt i en uke før for turister. Så er spent!! Sisst jeg var der var det jo nesten ikke biler i det hele tatt, var nesten litt kjedelig siden jeg håpet å få beskue noen heftige skysser der Har full gjennomgang av M3en nå, og tar turen til Gatebil som en prøvetur. Det skal også monteres nye topplager og ta hjulstilling før jeg skal ned. Nå skal det klokkes under 10min på BTG i hvert fall, så jeg kan skryte på meg det! Fredrik sørlie kjørte 8:58 med mondeo TDI... Ja, og hva så? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 10 min "ruller" du rundt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 10 min skal jeg nok klare uten problem, men må holde meg selv i nakken så jeg ikke satser for friskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 10 min skal jeg nok klare uten problem, men må holde meg selv i nakken så jeg ikke satser for friskt første rundene kommer du bare til og sitte og måpe mens du er litt redd, for det er en skummel bane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Har kjørt der før da Og kan ikke si at jeg ble så veldig redd... Klokka vel 10:30 (første gang) ca fra man kjører ut fra kjegglene og til midt på strekket mot avkjørselen. Visste ikke hvordan BTG klokkinga fungerte da jeg var der i fjor, så får klokka bedre denne gangen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Jeg har trua på deg jeg Larsen. Kommer til å gå fint som snus. Jeg kjørte 9.30 i ganske mye trafikk med 122hk's dieselpurka mi uten å satse liv og lemmer, så det kommer til å gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Det jeg kan si jeg håper mest på er at det er noe samme været som det var når jeg var i fjor, snakker da 35 varme og sol! Helt konge! Blir det dårlig vær så setter det nok en brems på stemningen ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Neida, kjempemoro å kjøre i regn også. Går ikke så fort, men utfordrende er det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Jeg kjørte når det var regn der nede og synes ikke det var veldig gøy. Jeg var veldig bestemt på å kjøre bilen hjem igjen så jeg parkerte bare. Jeg har ikke ABS heller og det var sykt glatt. Ikke bra. Jeg kjører rolig ifra broa(reklame skiltet) som er i begynnelsen av langsletta så jeg får aldri tid ifra BTG. Kjøler bremser på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå