ealoken Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Det bør du klare lett. Men hvorfor så små dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 For det finnes ikke 225/40 i noe slicks, da må det bli 235 og det er det ikke plass til forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hvilke bremser har du foran Larsen-Racing? Jeg gikk for bluestuff NDX + 3.2 skiver foran, bak originalt 3.0. Får se hvordan balansen blir, er jo original dimensjon både framme og bak. I verste fall må jeg vel oppgradere klosser bak også. Håper på to turer til ringen i år, dumt det koster så himla i transport ned og opp igjen. Kronene jeg legger fra meg i Tyskland bryr meg ikke mye, men 1600km hver vei, ferjer og bompenger blir fort noen kroner ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Er da plass til 225/45-17 forran på en M3.. skal se mot 8:30 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Målet mitt blir å komme under anbefalt steketid på en grandis i løpet av 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Hvilke bremser har du foran Larsen-Racing? Jeg gikk for bluestuff NDX + 3.2 skiver foran, bak originalt 3.0. Får se hvordan balansen blir, er jo original dimensjon både framme og bak. I verste fall må jeg vel oppgradere klosser bak også. Håper på to turer til ringen i år, dumt det koster så himla i transport ned og opp igjen. Kronene jeg legger fra meg i Tyskland bryr meg ikke mye, men 1600km hver vei, ferjer og bompenger blir fort noen kroner ekstra. Har 3.2l forran med flytende to delte Performance Friction, så skal jeg sette på de tilsvarende bak så det blir rett bremse balanse. Jeg tror jeg tar ferje fra Stavanger til Hirtshals eller Oslo -Kiel i år, slippe å kjøre SÅ mye da. Er da plass til 225/45-17 forran på en M3.. skal se mot 8:30 jeg... Det er 225/45-16 orginalt, det er i hvert fall IKKE plass til 225/45-17 slicks dekk forran på min. Er oppi innerskjermen med 215/35-18 vanlige dekk, og justere bilen høyere er jo uaktuelt som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Tror faktisk jeg skal vurdere ferje fra Bergen til Hirtshals, er vel den samme ferja som plukker med seg folk i Stavanger, er det ikke? Fjordline i så fall. Koster ca 150 euro for to personer og en bil, er ikke verste prisen det. Slipper ca 600 km, om bilen bruker 1l/mila og bensinen koster 15 kroner blir jo det 900 kroner. Pluss diverse ferjer så er man fort opp i tilsvarende pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 blir også larvik-hirtshals på meg... så er det 9 timer ned til ringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Når "begynner" sesongen nedi der egentlig? Tenker da på når det er passelig varmt i været til å gå i t-skjorte om dagen, sitte ute å ta seg en pils osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Tja, ifjord var det jo like fint der som her hjemme i påsken. Men når vi var nedover i Mai så var det 22 grader første kvelden, - og 16 grader den neste. Fra Mai og utover er vel uansett kjansen til å kunne ta seg en utepils ganske god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Er litt usikker ang. Trackday i slutten av Mars. hvis vinteren her på berget er seiglivet så kan det bli risky å sette på sommerhjul på den tiden..!? Kjipt å bruke masse plass til dekk og jekk osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Ikke dumt, må bare få med meg en tjommi nå så kan en dato spikres! Satt og trykte litt på youtuben for en stund tilbake og kom over en norsk 130i på ringen, tror det var etter å ha sett noe video fra isbanekjøring med samme bilen, er det deg -Martin-? Er vel ikke så overdrevent mange 130i'er her i landet, og som i tillegg farter rundt på ringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Det stemmer nok det ja! har et knippe filmer på tuben av ymse kvalitet og innhold. Blant annet en runde fra ringen og sladdetreff på gardermoen.. Hadde vært morro å samlet et lite reisefølge herifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 jupp er jeg klar er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Godt å høre! Må bare få overtalt Christer også da!? Tror du det er sjans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå