Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.nuerburgring.de/en/angebote/ ... leife.html

Endel datoer fram til juni, men fra juni og utover bare tre dager bekreftet. Rekner med det er fordi de holder åpent for arrangement, og når det nærmer seg sommeren så åpner de alt som ikke er booket for turistenfahrt. Men når begynner den kalenderen der å nærme seg sin endelige form? Ukurrant å ta ei uke ved ringen, og så er det lukka bane 5 av 7 dager f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir 3.2l bremser bak og EBC BlueStuff NDX på alle 4 hos meg, så da håper jeg å se 8 tallet på BTG!

Med Federal 595RSR i 215/40-17 da.

Kjører du med RS-R til vanlig? Eller har du et eget felgsett med disse dekka på?

Lurer fordi jeg vurderer slike dekk til våren, og om det går an å bruke de som "vanlige" sommerdekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir 3.2l bremser bak og EBC BlueStuff NDX på alle 4 hos meg, så da håper jeg å se 8 tallet på BTG!

Med Federal 595RSR i 215/40-17 da.

Kjører du med RS-R til vanlig? Eller har du et eget felgsett med disse dekka på?

Lurer fordi jeg vurderer slike dekk til våren, og om det går an å bruke de som "vanlige" sommerdekk.

Naaaaj, har noen RC felger jeg pusser opp som er tiltenkt banehjul. Men det blir kun om det blir penger til overs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 runder på ringen = 80 mil banekjøring

Men jeg har sett dette på dekka som drifterne bruker, der tempen blir meget høy..

Jeg har tenkt til og teste toyo r1r i år.

Vi har til sammenlikning kjørt ut 4 sett R888 (gg) og de holdt 80-100 runder pr sett. Ringen er ikke så tøff på dekka som feks Rudskogen. Derfor er jeg veldig skuffet over at RSR dekka ser sånn ut etter bare 38 runder.

Banen på dekka skal uansett ikke løsne på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...