M|Fjeld Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hadde vært morro å samlet et lite reisefølge herifra! Tja, mulig jeg og en kompis slenger oss på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 mulig.. men tror ikke han tar M'en han er litt pinglete.. skal være så forsiktig vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Da kan jo jeg ta den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 http://www.nuerburgring.de/en/angebote/ ... leife.html Endel datoer fram til juni, men fra juni og utover bare tre dager bekreftet. Rekner med det er fordi de holder åpent for arrangement, og når det nærmer seg sommeren så åpner de alt som ikke er booket for turistenfahrt. Men når begynner den kalenderen der å nærme seg sin endelige form? Ukurrant å ta ei uke ved ringen, og så er det lukka bane 5 av 7 dager f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Det blir 3.2l bremser bak og EBC BlueStuff NDX på alle 4 hos meg, så da håper jeg å se 8 tallet på BTG!Med Federal 595RSR i 215/40-17 da. Kjører du med RS-R til vanlig? Eller har du et eget felgsett med disse dekka på? Lurer fordi jeg vurderer slike dekk til våren, og om det går an å bruke de som "vanlige" sommerdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 de fungerer veldig bra tilvanlig også, er kjempe bra på regn faktisk.. men de blir glatte når det er veldig kaldt selv på tørr asfalt .. men ikke glattere en bare billige dekk så løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Ich will! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Det blir 3.2l bremser bak og EBC BlueStuff NDX på alle 4 hos meg, så da håper jeg å se 8 tallet på BTG!Med Federal 595RSR i 215/40-17 da. Kjører du med RS-R til vanlig? Eller har du et eget felgsett med disse dekka på? Lurer fordi jeg vurderer slike dekk til våren, og om det går an å bruke de som "vanlige" sommerdekk. Naaaaj, har noen RC felger jeg pusser opp som er tiltenkt banehjul. Men det blir kun om det blir penger til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Jeg har kjørt på RS-R i hele sommer, -og som "papperboy" sier så fungerer de veldig bra til daglig, såvel som på bane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Min erfaring med 595RSR er heller dårlig Dvs grepet og følelsen var helt grei med tanke på pris. For meg gikk dekkene rett og slett "i oppløsning" Og jeg vet det er andre som har opplevd det samme. Bilder av dekka kan sees midt på siden her: http://www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php ... 8&start=21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 38 runder på ringen = 80 mil banekjøring Men jeg har sett dette på dekka som drifterne bruker, der tempen blir meget høy.. Jeg har tenkt til og teste toyo r1r i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 38 runder på ringen = 80 mil banekjøringMen jeg har sett dette på dekka som drifterne bruker, der tempen blir meget høy.. Jeg har tenkt til og teste toyo r1r i år. Vi har til sammenlikning kjørt ut 4 sett R888 (gg) og de holdt 80-100 runder pr sett. Ringen er ikke så tøff på dekka som feks Rudskogen. Derfor er jeg veldig skuffet over at RSR dekka ser sånn ut etter bare 38 runder. Banen på dekka skal uansett ikke løsne på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Når du sier det så har jeg faktisk lagt merke til antydninger av sprekker på tvers av dekkbanen etter 4-5 Trackdays på Rudskogen, 1 Trackday på Våler og 16 runder på Nordsløyfa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Men fedraldekka er så mye billigere at du får lett 2 sett for samme pris som ett på toyo da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Tror jeg går for Federal RSR. Er ikke akkurat noe Senna på banen, så gummien blir sikkert morken før de er nedslitt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå