SSM Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Ja, det er jo en del av STR å ikke bruke de Lindner hotellene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hvilket er det? Har sendt noen Mail og det er veldig fult!! Hva tidspunkt? Noen forslag på sted å bo? http://www.blaueecke.de Haha, for det hotellet suger jo ikke tiss sant! Verste hotellet jeg noen gang har bodd på! Har bodd der noen ganger, og at det suger tiss er vel opp til hver og enkelt. Men det faktum av vi fant en bæsj i trappa der i fjor påske, kan vel muligens være med å styrke teorien din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Kan ikke klage på BlaueEcke etter å ha bodd der noen ganger, hverken sugd tiss eller funnet bæsj i trappa. Men et særs godt alternativ må vel være Hotel am-tiergarten, med den fantastiske pistenklause restauranten i kjelleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Lindner Congress & Motorsport hotel er pr. i dag det råeste hotellet jeg noen gang har bodd på. Uansett hvor flott og fint det er der oppe kommer jeg aldri til å legge igjen penger hos Lindner eller Eifeldorfen med tanke på hva de folka der oppe har bedrevet For min del er det totalt "sosialt uakseptabelt" som nevnt på forrige side her. Nei, støtt heller opp om de lokale og bo heller på noen av de mindre stedene eller Am-Tiergarten hvis man absolutt må ha fin hotell standard. Jeg må si at det er 10 ganger råere å leie seg et rom hos familien Schmitz for så å oppdage at noen av Sabine's VLN pokaler står utstilt på badet Her kan man finne kontakt info til lokale Hotel, "Pensions" og gjestehus: http://www.nuerburg.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 schmitz er et genialt sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Når reiser folk her nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 6 juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Reiser ned på torsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Hva med Dorinten? Er det eneste sted vi kan få rom ser det ut til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Vurderer å kjøre ned på torsdag selv. Skulle flydd ned og kjørt egen bil. Men den står på verksted så da må jeg evt. ta en annen bil og kjøre nedover. Hvilken rute skal de som skal nedover på torsdag ta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Hva med Dorinten? Er det eneste sted vi kan få rom ser det ut til! Jeg ligger ofte på Rieder hotel, ligger rett utenfor, ca 5 min. Rett ved der "rent a racecar" ligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Vurderer å kjøre ned på torsdag selv. Skulle flydd ned og kjørt egen bil. Men den står på verksted så da må jeg evt. ta en annen bil og kjøre nedover. Hvilken rute skal de som skal nedover på torsdag ta? Jeg og min bror skal ha leiebil på ringen, så blir å fly til frankfurt og leiebil derfra til hotellet.. Resten av gjengen har jeg ikke oversikt over, men er et par av de som har bilene parkert der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Vurderer å kjøre ned på torsdag selv. Skulle flydd ned og kjørt egen bil. Men den står på verksted så da må jeg evt. ta en annen bil og kjøre nedover. Hvilken rute skal de som skal nedover på torsdag ta? Mange i sportsvogn klubben osv som skal nedover nå med Ferdinand, hør om du kan sitte på med noen mot å betale bensinpenger. Så kan du kjøre din egen hjem!, Edit: hvis bilen er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Bmw'en min skal stå der nede. Så trenger ikke skyss. Er så heldig å ha en bil til jeg kan bruke. Er en ford da men den duger bra den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Vurderer å kjøre ned på torsdag selv. Skulle flydd ned og kjørt egen bil. Men den står på verksted så da må jeg evt. ta en annen bil og kjøre nedover. Hvilken rute skal de som skal nedover på torsdag ta? Mange i sportsvogn klubben osv som skal nedover nå med Ferdinand, hør om du kan sitte på med noen mot å betale bensinpenger. Så kan du kjøre din egen hjem!, Edit: hvis bilen er klar Skal du nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå