matsi Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Etter hva jeg har forstått så er det broa med bistein logo på som er ved der du kjører ut og gatery er siste broa som kommer rett før langstrekket starter. Den har vel fortiden Audi logo på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Etter hva jeg har forstått så er det broa med bistein logo på som er ved der du kjører ut og gatery er siste broa som kommer rett før langstrekket starter. Den har vel fortiden Audi logo på Stemmer. Bare husk at det er lov med flat pedal fra kjeglene på utkjøringen.. Hadde tatt seg ut med stillestående start.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boostaholic Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Farten inn i område hvor civicen dro av er relativt høy og! Ofte glatt der og har jeg funnet ut Dette var søndags morran ca kl 09 og det var bare tørt i ideal sporet gjennom Fuchsröhre, og fortsatt bløtt på sidene. Det ser ut på filmen som om han kjører ballong spor, havner ut i det bløte og får skrens over toppen. Vi var første bil gjennom porten 08:00( ) og allerede på andre runden 10 minutter senere stod første bil i rekkverket og første avstegning ca kl 09 når Civicen dro av. Totalt 8 separate avstegninger i løpet av dagen... http://bridgetogantry.com/2/index.php/h ... erburgring Utrolig bra at dere skriver om dette, så vi andre som ikke har kjørt der så mye kan lære litt Er nok lurt å ta én runde med halv gass for å få status på banen Ehh... Tror kanskje du skal satse på litt mer enn ÉN runde med halv gass hvis du ikke har kjørt der før...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Ehhh... Ta på deg brillene å les hva jeg skriver, før du selv begynner å skrive, Boostaholic! "Så vi andre som ikke har vært der så mye"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boostaholic Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Ehhh... Ta på deg brillene å les hva jeg skriver, før du selv begynner å skrive, Boostaholic!"Så vi andre som ikke har vært der så mye"... Stemmer det, OG SÅ skrev du at det nok er greit med én runde for å sjekke forholda på banen, beklager så mye at jeg trodde den setningen var relatert til den første som omtalte førstereissjåfører.... Legger meg langflat i denne saken, beklager.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boostaholic Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Synstest er bestilt, da jeg dessverre ikke allerede er innehaver av briller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Da har eg og to til booket tur 23-29 juli, flere som skal nedover? Blir fly til frankfurt, leigebil der og swift samt litt gt86 på banen.. Bur nær adenau, for en gangs skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Da har eg og to til booket tur 23-29 juli, flere som skal nedover? Blir fly til frankfurt, leigebil der og swift samt litt gt86 på banen.. Bur nær adenau, for en gangs skyld. Synd det ikke klaffa med datoene denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Neste gang Skal du flere turer i år? Har fri fra 20. august til 16 september, kunne jo prøvd på en kort tur i den perioden også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 vi skal ned den 19. eller 20. juli, mest sannsynlig, blir i en lotus elise og dieselpurka mi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Neste gang Skal du flere turer i år? Har fri fra 20. august til 16 september, kunne jo prøvd på en kort tur i den perioden også.. Skal se på det, ikke umulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Skal være Trackday der 23 September. Så tenkte å få med meg noen fra Haugesund da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Skal nedover med 3 kompiser 26juli, blir hvertfall 2 m3er, en med turbo og min med presse (usikker på om herr E61m5,570hk blir med:D) Vi skal også til Manhart racing da det ligger bare en times tid unna ringen så vidt jeg har oppfattet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Hvor sover folk når de er på ringen? Over middels plass å sove vil jeg få annbefalt, orker ikke sove på 5 Cm madrass:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Skal ned 6/7. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå