Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Etter hva jeg har forstått så er det broa med bistein logo på som er ved der du kjører ut og gatery er siste broa som kommer rett før langstrekket starter. Den har vel fortiden Audi logo på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har forstått så er det broa med bistein logo på som er ved der du kjører ut og gatery er siste broa som kommer rett før langstrekket starter. Den har vel fortiden Audi logo på

Stemmer.

Bare husk at det er lov med flat pedal fra kjeglene på utkjøringen.. Hadde tatt seg ut med stillestående start.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farten inn i område hvor civicen dro av er relativt høy og! Ofte glatt der og har jeg funnet ut

Dette var søndags morran ca kl 09 og det var bare tørt i ideal sporet gjennom Fuchsröhre, og fortsatt bløtt på sidene. Det ser ut på filmen som om han kjører ballong spor, havner ut i det bløte og får skrens over toppen.

Vi var første bil gjennom porten 08:00( 8) ) og allerede på andre runden 10 minutter senere stod første bil i rekkverket og første avstegning ca kl 09 når Civicen dro av.

Totalt 8 separate avstegninger i løpet av dagen...

http://bridgetogantry.com/2/index.php/h ... erburgring

Utrolig bra at dere skriver om dette, så vi andre som ikke har kjørt der så mye kan lære litt :)

Er nok lurt å ta én runde med halv gass for å få status på banen :)

Ehh... Tror kanskje du skal satse på litt mer enn ÉN runde med halv gass hvis du ikke har kjørt der før......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh... Ta på deg brillene å les hva jeg skriver, før du selv begynner å skrive, Boostaholic!

"Så vi andre som ikke har vært der så mye"...

Stemmer det, OG SÅ skrev du at det nok er greit med én runde for å sjekke forholda på banen, beklager så mye at jeg trodde den setningen var relatert til den første som omtalte førstereissjåfører.... Legger meg langflat i denne saken, beklager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Da har eg og to til booket tur 23-29 juli, flere som skal nedover? Blir fly til frankfurt, leigebil der og swift samt litt gt86 på banen.. Bur nær adenau, for en gangs skyld.

Synd det ikke klaffa med datoene denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nedover med 3 kompiser 26juli, blir hvertfall 2 m3er, en med turbo og min med presse (usikker på om herr E61m5,570hk blir med:D)

Vi skal også til Manhart racing da det ligger bare en times tid unna ringen så vidt jeg har oppfattet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...