|Ole| Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Gratulerer! FILM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Gratulerer! FILM! hehe,må mappes skikkelig først! så blir det nok film ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben Are Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Fint prosjekt.... Men har du problemer med at den går varm nå? før du har prøvd å kjørt med den? Bare på tomgang eller finkjøring? Isåfall tror jeg ikke det er radiatoren din som er problemet. Om den ikke er potte tett da? Du har fått luftet skikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Fint prosjekt.... Men har du problemer med at den går varm nå? før du har prøvd å kjørt med den? Bare på tomgang eller finkjøring? Isåfall tror jeg ikke det er radiatoren din som er problemet. Om den ikke er potte tett da? Du har fått luftet skikkelig? den går varm på tomgang! vet ikke hvorfor! men hvis jeg begynner og kjøre,så klarer jeg og holde tempen stabil. det er ny vannpumpe, har luftet en god del. prøvde og tømme radiatoren igår og blåse igjennom dem med munnen. og det var NULL motstand. så er vel ikke nå feil med den. termostaten åpner også riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Er tempen lav når du kjøre eller normal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Er tempen lav når du kjøre eller normal? hvis jeg står i ro,kan jeg se tempen stige fort.. og da må jeg bare skyndte meg og få litt fart på saken. og da klarte jeg og holde den stabil på ca. 89grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Hva skjer om du holder den på 3000 o/min mens du står i ro da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Er tempen lav når du kjøre eller normal? hvis jeg står i ro,kan jeg se tempen stige fort.. og da må jeg bare skyndte meg og få litt fart på saken. og da klarte jeg og holde den stabil på ca. 89grader Eg trur det er luft, vist du skrur av overste slange på radiator å fylle den full med kjøleveske, også skrur du av øverste slange på toppen å fylle der så får du vekk mykje luft. Når du lufter på lufteskrua hold den på litt turtall i tilegg til att varmeapparatet må vere på, når det ikkje er meir luft så tar du deg ein kjøretur, evt etterfyller etterpå å lufter på nytt. Det har altid funka på mine biler iallefal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Er nok luft ja, du har en liten skrue ve siden av påfyllingslokket, skru opp den forsiktig, først lar du bilen bli ca 90 grader varm, skru av og luft, der skal det komme luft som bare det, når lufta er borte, ser du på vannet ditt i beholderen, refner med da at den har sunket betraktelig mye, så må du etterfylle, og prøv igjen, hvor mye hadde du på med vatn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Er nok luft ja, du har en liten skrue ve siden av påfyllingslokket, skru opp den forsiktig, først lar du bilen bli ca 90 grader varm, skru av og luft, der skal det komme luft som bare det, når lufta er borte, ser du på vannet ditt i beholderen, refner med da at den har sunket betraktelig mye, så må du etterfylle, og prøv igjen, hvor mye hadde du på med vatn? Her er det lufteskrue på termostat huset, han kjøre jo ekstern ekspansjonstank... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Ja visst pokkern, bra du retter opp ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Ja visst pokkern, bra du retter opp ole skal prøve og lufte i løpet av kvelden! må bare la pizzaen synke litt skal oppdatere dere om hva som sher ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 wooohoooo! fikk luftet bilen skikkelig idag! og da ble tempen stabil så nå er det snart mapping!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 wooohoooo! fikk luftet bilen skikkelig idag! og da ble tempen stabil så nå er det snart mapping!! Gratulere? Hjalp tipset mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 wooohoooo! fikk luftet bilen skikkelig idag! og da ble tempen stabil så nå er det snart mapping!! Gratulere? Hjalp tipset mitt? ja,mapping snart ja!! bare vente til det blir førte! tipse hjalp godt på ja! takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå