|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Det er så kjekt når tipsa funka, følest godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 hehe,jepp! takk atter en gang kan komme med en "start-up" film imorgen skulle bare snu bilen så den står klart ryddig og på stell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Bra det funka hjelper som regel og lufte anlegget når det oppstår sånne problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Eg gleda meg til å høyre tall Kem som mapper? Og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Eg gleda meg til å høyre tall Kem som mapper? Og pris? blir jeg og en kompis som mapper selv en god del på landeveien! (frode_e30) her på forumet. så drar vi til bjørnstad bil i trondheim for skikkelig mapping i benk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Eg gleda meg til å høyre tall Kem som mapper? Og pris? blir jeg og en kompis som mapper selv en god del på landeveien! (frode_e30) her på forumet. så drar vi til bjørnstad bil i trondheim for skikkelig mapping i benk! Ahaaa, han som skal mappe for meg samarbeider med Bjørnstad faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 såpass ja når skal du mappe da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 såpass ja når skal du mappe da?? Det er ikkje fastsatt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 såpass ja når skal du mappe da?? Det er ikkje fastsatt enda hehe,ikke hær heller. må prøve litt først og mappe litt selv og se hvordan alt funker osv veeeeldig spent nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 lest igjenom hele tråden nå, veldig morro og se du gjør det så skikkelig!! har virkelig troa på det her, er vell bare og vente på litt bedre vær og mindre snø? forventer nesten en film da igjen, du har virkelig orden i sakene med ledninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 lest igjenom hele tråden nå, veldig morro og se du gjør det så skikkelig!! har virkelig troa på det her, er vell bare og vente på litt bedre vær og mindre snø? forventer nesten en film da igjen, du har virkelig orden i sakene med ledninger! hehe,takk for det! ja,alt er gjort rimelig nøye og brukt tid på!! liker ikke halvferdige ting får så mye igjen for det senere når alt er på stell! ja,er snøfrie veier her nå,og meldt regn hele uken!! så håper egentlig på prøveskilt på tirsdag hvis alt går etter plan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 tirsdag i dag vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 tirsdag i dag vett å jada!! har vært å kjøpt prøveskilt så nå er det bare å HIVE i seg middagen og suse nedover til verkstedet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 tirsdag i dag vett å jada!! har vært å kjøpt prøveskilt så nå er det bare å HIVE i seg middagen og suse nedover til verkstedet!! Misunner deg!! Og eit ord som gjelder: FILM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå