spruddel Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Det som er litt skremmende fremover er jo at en 118i med lett justering kan kjøre fra en del langs veien. Tror 118i gjør 0-100 på 7,6 sekunder eller noe, mens E46 330i bruker 6,6 sekunder. Men min som er loaded med tungt ekstrautstyr bruker jo enda mer, og 118i kommer vel med turbo, så sikkert ikke noe problem å hente litt ekstra krefter med en omprogrammering, så plutselig er en 118i like rask som en 330i nå da.. Urettferdig. Hvis det blir sånn, så skal gutta i Aremark få jobb om noen år!
noekult Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Denne har vært min favoritt siste drøye 10 åra; Clinique Happy For Men, frisk duft med snev av sitrus. Så den lukter ikke ett snev fisk altså? Det er jo fiskelukta han prøver å dekke da Geir er den beste parfymen. Noen som sier imot? Javel, bare spør damene på byen!Hvorfor er den best? Jo fordi den har den beste lukten og nesten INGEN andre har nettopp denne parfymen. http://chastum.no/geir_ness_parfyme_220.html Anbefales. Litt dyr, men man får det man betaler for Skal mye til før jeg betaler en halv tusenlapp for en parfyme som heter Geir.
fish Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 For litt frisk fiskeduft, ville jeg gått for denne.
spruddel Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Angående parfyme/deodorant/after shave, eller hva faen de forskjellige tinga er, så har det vært litt forskjellig testet opp igjennom årene. Bjørn Borg 109 er digg, Hugo Boss Deep Blue, Hugo Boss in Motion, Lacoste, Dior og Gant brukes litt ved forskjellige anledninger. Kjedelig hvis man alltid lukter likt Kjexxiboy: Heter spruddel Neeh, blir nok litt dyrt mens man er i siviltjeneste, samt at bilen er førstegangsregistrert i Norge i 2010, så blir det jævlig dyrt om jeg blir tatt med effektøkningen. Må vel isåfall vente til 2015 eller noe, men spørsmålet er jo om jeg fortsatt har den bilen da, og om den da ikke bare er en bruksbil. Kan jo hende jeg heller kjøper meg noe ordentlig leketøy istedenfor å prøve og lage leketøy ut av en familiebil Ren banebil må jeg jo ha en dag, og hva skal man med 350hk på veien. Kommer meg jo like fort om ikke fortere rundt med MB S124 230TE med 136 hk enn 330'n med sikkert over 100hk mer av gjenværende hk. Men at presse hadde vært morsomt er det liten tvil på
ehrnst Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 deilig å måtte jobbe over på fredager altså
noekult Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Jeg hadde helt ærlig talt kjøpt parfyme med liten hint av bensinlukt. Bensinlukt er den deiligste lukta jeg vet om, etter ei nydusja dame.
Kjexx Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Her er den mest mandige parfymen.. Ro ned nå spruddlis.
SofaKingFresh Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Mener det er en her på forum med nyere coupe med hello kitty klistremerke på. Det er gay.. Vel, hadde du kjent meg og humoren min, og åssen jeg er, så ville du forstått. Og, vi er alle forskjellige. Så drittslenging kan du holde for deg sjæl. Skal for ingen grunn starte en fight, skulle bare si ifra! Uansett, alle merker er av bilen. Cleanere uten!
miklysa Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Jeg selger fortsatt to lite brukte sommerdekk i 225/30/19 hvis noen er interessert
Kjexx Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Mener det er en her på forum med nyere coupe med hello kitty klistremerke på. Det er gay.. Uansett, alle merker er av bilen. Cleanere uten! Hehe, det er bra,
SofaKingFresh Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Mener det er en her på forum med nyere coupe med hello kitty klistremerke på. Det er gay.. Uansett, alle merker er av bilen. Cleanere uten! Hehe, det er bra, Vel, må si at jeg har et plaster over en.feit ripe noen klarte å lage etter de kjørte i bilen min mens jeg var inne på butikken, så da er det en idé bak det Og "I 3 speedhumps" på splitterene
spruddel Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Jeg selger fortsatt to lite brukte sommerdekk i 225/30/19 hvis noen er interessert 225/30-19 eller 225/35-19? 225/30 må jo bli veldig lite dekk Hva slags dekk er det og pris? Bilder?
Anbefalte innlegg