Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er ny her på forumet og trenger tips til å få bilen min til å se ut som denne..

70i3dk9omzwzdfii0qkw.jpg

Bilen min ser omtrent slik ut i dag..

57p8hedvfqj0iqyl8mrp.jpg

Skriv gjerne hvor de forskjellige delene bør kjøpes..

Skrevet

Takker for svaret!

Hvor får man tak i disse delene i Norge ? Har lest om Koed og Gs?

Lurer også litt på senking av bilen da den har luftdempere bak.. noe som må justeres eller forandres på?

Skrevet

Koed og GS skaffer det meste du trenger ja. Eneste er felger som kan bli litt dyrt om du handler de nye. Så det kan lønne seg å følge med litt på bruktmarkedet.

Du har vel da nivåregulering bak. Da kan du få senket bilen bak på verksted og kjøpe alternative fjører og dempere framme. Skal du ha den skikkelig lav anbefaler jeg coilovers (justerbare dempere i høyde og stivhet).

Skrevet
Koed og GS skaffer det meste du trenger ja. Eneste er felger som kan bli litt dyrt om du handler de nye. Så det kan lønne seg å følge med litt på bruktmarkedet.

Du har vel da nivåregulering bak. Da kan du få senket bilen bak på verksted og kjøpe alternative fjører og dempere framme. Skal du ha den skikkelig lav anbefaler jeg coilovers (justerbare dempere i høyde og stivhet).

Nivåregulering høres mere riktig ut ja.. Forrige eier sa luftdempere, men jeg har ikke fått sjekket dette enda..

Skrevet

luftfjærer tenker jeg han sa ;) aka nivåregulering.

alle e39 stasjonsvogner som er solgt nye i norge har dette. andre hadde det som ekstra utstyr.

Skrevet

Takk takk!

Lærer noe nytt hver dag her :)

Lurer på om noe har handlet hos PARTS & RETARDS?

Lurer på å kjøpe M5 fanger, baklys, frontlysglass, sideblinklys.

De ligger noe rimligere i pris enn GS og KOED, men går dette utover kvaliteten??

Noen som vet?

Skrevet

Bra bil og bedre planer!

Tja, vanskelig å si angående kvalitet, men om de selger originale deler er vel kvaliteten og passformen deretter - toppers :) Har selv lurt litt på å kjøpe coilovers fra parts and retards, og må si at de virker seriøse!

Lykke til videre, følger med. :mrgreen:

• 2 weeks later...
Skrevet

Takker GS avd Bergen hyggelig handel!

Komplett M5 fanger forran

Lykter forran m øyelokk

Lykter bak

Side blinklys

Grill og nye emblemer ble bestilt i dag.

Shadowline lister ut og innvendig er kommet i hus..

Fortsatt på jakt etter 18" M5 felger og takspoiler..

Noe med erfaring på e39 med senkesett og 18"?

Lurer på om noen har bilder av bilen sin fremmme for å se om jeg skal kjøpe 20-30 eller 40mm senkesett?

Har luftfjærer bak og forstår jeg det riktig så kan de justeres til ønsket høyde..

Skrevet

Et lite tips, endre navn på tråden til "min e39 ombygging" eller noe slikt, og lag en prosjekttråd ut av det! legg ut noen flere bilder, og litt mer detaljer om planene dine :) bimmersfolket blir aldri lei av prosjekter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...