Trialmaster Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Er det mulig å konvertere en b16 til b18 ved å putte inn ei b18 veiv? B16 motorn jeg har er helt strøken, så jeg tenkte et motorbytte til B18 ikke var noe lurt, da de fleste er utslitte.
Haug530D Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Mener å ha lest noe om at du trenger veiv å stempler fra M40B18, om du trenger Råder i tilegg er jeg usikker på.
Trialmaster Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Skal se litt på artikkelnumrene på tegningen. Så bare at veivlagre var likt i hvert fall. Kan jo bruke veiv med stempler og råder fra en brukt b18, og bare skifte stempelringer og veivlagre, kanskje?
Trialmaster Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Da fant jeg ut av det. Bare veiva som skal skiftes + motorstyringa, da selvfølgelig. Det blir morsomt
Trialmaster Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Ser ut som LMM må byttes også...
2000Touring Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Blod-trimming på gang eller? Ikke for å være frekk, men er ikke dette bortkastede penger?
Bonden Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Da fant jeg ut av det. Bare veiva som skal skiftes + motorstyringa, da selvfølgelig.Det blir morsomt Da tror jeg det blir litt lugging når stempelet er på topp
bjornar-a Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 jeg har m40b18 motor du kan få kjøpe veldig billig, det som er feil med den er at topppakninga er gått så den bygger trykk i kjølesystemet..:/ får du alle delene du trenger men den står uten bunnpanne.. så skal sjekke om oljefilmen er der enda. hvis ikke er det fare for rust.. og da selger jeg ikke uten at de som kjøper er informert..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå