HypeTraxX Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Dette er det beste bilde jeg har fått knipset hittil med tanke på selve fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Dette er det beste bilde jeg har fått knipset hittil med tanke på selve fargen! Håhå, spesell farge Ikkje heilt min smak men kult att du gjer nokke annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Jeg klarer desverre ikke og få fram den riktige fargen, men jeg syntes det er rått! Hehe Dèt er jo litt kult at ingen andre i verden har likt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Jeg klarer desverre ikke og få fram den riktige fargen, men jeg syntes det er rått! Hehe Dèt er jo litt kult at ingen andre i verden har likt da Klart det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Det her ser tøft ut Holder på selv med E30 min Ganske gøy og holde på med sin egen bil Jeg ser sikkert deg og bilen din på E30 Treffet da ? Det er ikke sikkert du vil si det men hvor mye penger har du lagt i delene til motoren nå ? Er litt nysgjerrig pga jeg skal bygge om motoren min når jeg får råd til det Mye rust på bilen din eller ? Så ganske fin ut på bilder ihvertfall Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Forhåpentligvis sees vi på E30 treffet ja! Jeg bruker noen timer i uka for å rekke detta Jeg tror ikke det er noe rust på den jeg. Bare noe lakk som slipper i hjulbue inntil videre Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Dette er det beste bilde jeg har fått knipset hittil med tanke på selve fargen! http://images.bimmers.no/files/ri8pxbhavpnw3d66t8ma.jpg Dette minner meg litt om den lugubre strippebula jeg var innom på Kreta ifjor sommer :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Som alle alle andre har skrevet til meg. Spesielt! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Jeg har jobba litt med fronten Og jeg syntes det ble helt ok! Carbon panser er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Har du gjort noe mær her ? ser jo veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Det har vært rolig de siste månedene. Jeg har bare gjort et par innkjøp til denne bilen! Noen målere: Også bare litt deler som er greit å bytte: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Jeg har også fått tak i 535 LMM og dyser! Noen som har forslag på åssen turbo jeg kan bruke på det oppsettet? Jeg veit mange bruker bare chip på det, men er det like greit å tre på et sprut med èn gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Her er bilen jeg har brukt tid og penger på i steden! Hverdags / leke bilen min, som er litt sliten stakkar! Hehe Dekkbytte før banekjøring Trackday på Våler E30 meet på Våler med sønnen av selveste Bolneset som "kartleser" Veldig lærerikt! E30 meet på Schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 den e30'n din du kjørte på bane der vakke mye pen du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Ganske heftige den lilla fargen på interiøret. Ennå kulerer var at det er armlene på førerstolen. Kan ikke huske å sitt det på E30 før Pen motor btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå