Gå til innhold

E30 2JZ, E30 318iS, E36 S50B32 | Oppdatering s.22

HypeTraxX
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det sprutet der er så simpelt og genialt att det er verdt å betale for det, eg angre ikkje eit sekund på att eg kjøpte Autronic SM4. Det er ikkje så vanskleg å lære seg heller :)

Kva betalte du for dei coiloverne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut Ole! :)

Kjett om fargen hadde blitt heelt annerledes, så inntil videre lar jeg det bare være sånn! Bare impregnere det til sommeren.

Jeg tror jeg fikk tak i coiloverene til en bra pris. Jeg kjøpte dem av Bmmww1 her inne på forumet! Hvis du går inn på han og ser hva han selger, så finner du prisen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke noe erfaring med coilovere enda, men jeg vil tro selv at K-Sport er et par hakk bedre ja. Men prisen deretter?

Jeg får desverre ikke kjøpt det dyreste & beste hver lønning! Jeg må nesten leve litt utenom også! Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må de fleste.. men 7k med spindler å alt da? trodde bare k sport var rundt den prisen.. ga 4k r med justerbare topplager til framme å forsterka bak men til e36... er litt spinklere med supersport. men hatt det på min i 2 år nå.. men den ene demperen har røket 2 ganger bak. var supersport som sto på den svarte som du har å.. men uten just foran da.. å det var vel de smale demperene. tror jeg ga under 3k for det til den. men den svarte var ikke mye stiv? syns jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at disse ikke er fullt så stive nei, men jeg lager ikke full bane bil av denne bilen. Jeg fikk med alt du ser på bildet ja. På den andre svarte jeg har ja, så var det 45mm fjørbein. De bytta jeg til 51mm da de var rusta ihjel! Men nå har jeg hvertfall gjort et innkjøp, så neste gang får jeg prøve K-Sport tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...