bmmww1 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Jeg fikk plutselig en pakke til i dag! Hehe. Supersport coilovers som er justerbart framme og 60 senk bak. Jeg har kun hatt vanlig senk fra før, så jeg er spent på hvordan dette blir i forhold nice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Det sprutet der er så simpelt og genialt att det er verdt å betale for det, eg angre ikkje eit sekund på att eg kjøpte Autronic SM4. Det er ikkje så vanskleg å lære seg heller Kva betalte du for dei coiloverne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Det går nok ann å farge det opp igjen, men hva slags farge du får da tør jeg ikke gjette på!!! Mye koster det settet med coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Det høres bra ut Ole! Kjett om fargen hadde blitt heelt annerledes, så inntil videre lar jeg det bare være sånn! Bare impregnere det til sommeren. Jeg tror jeg fikk tak i coiloverene til en bra pris. Jeg kjøpte dem av Bmmww1 her inne på forumet! Hvis du går inn på han og ser hva han selger, så finner du prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Ingen av dere som har funnet det ut? Jeg ga 7000kr for det du ser på bildet! Det er vel en helt grei pris det? Jeg slo hvertfall til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Jeg var å henta enda en pakke denne uka, som jeg har venta på og få i hus et halvt år! Takket være Leif Harald her på forumet fikk jeg tak i et strøkent sett med MHW baklykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Fred Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 er ikke k sport sine bedre å nesten samme pris?.. har supersport på min nå... men er noe jall... ga under 4k til min e36 for supersport. med høydejustering bak å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Jeg har desverre ikke noe erfaring med coilovere enda, men jeg vil tro selv at K-Sport er et par hakk bedre ja. Men prisen deretter? Jeg får desverre ikke kjøpt det dyreste & beste hver lønning! Jeg må nesten leve litt utenom også! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Fred Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Det må de fleste.. men 7k med spindler å alt da? trodde bare k sport var rundt den prisen.. ga 4k r med justerbare topplager til framme å forsterka bak men til e36... er litt spinklere med supersport. men hatt det på min i 2 år nå.. men den ene demperen har røket 2 ganger bak. var supersport som sto på den svarte som du har å.. men uten just foran da.. å det var vel de smale demperene. tror jeg ga under 3k for det til den. men den svarte var ikke mye stiv? syns jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Jeg har hørt at disse ikke er fullt så stive nei, men jeg lager ikke full bane bil av denne bilen. Jeg fikk med alt du ser på bildet ja. På den andre svarte jeg har ja, så var det 45mm fjørbein. De bytta jeg til 51mm da de var rusta ihjel! Men nå har jeg hvertfall gjort et innkjøp, så neste gang får jeg prøve K-Sport tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Fred Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 ja er somregel pengene som styrer.. fikk du med alt er det jo noe helt annet. skulle gjerne hatt kw eller bilstein på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
surrehue87 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 jeg har trua stian, dette kommer til å bli en snasen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Bare jeg får bygd alt sammen så blir det nok bil ut av det en vakker dag! motor rommet blir sandblåst i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
surrehue87 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 det hørtes ikke dumt ut:) bare å finna rulla og et malings spann så du får no farge på den snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 skjer det noe her da? virker som et tøft prosjekt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå