Gå til innhold

E30 2JZ, E30 318iS, E36 S50B32 | Oppdatering s.22

HypeTraxX
 Share

Anbefalte innlegg

Ahaa, stemmer det! Jeg tenkte vel annerledes enn det ser ut som på papiret, hehe. Men carbonpanseret syntes ikke så bra når det står på en svart bil :)

Det kan hende motor rommet forblir svart, men jeg må tenke litt på det! Bilen ble verksted lakkert for 2 år siden, så jeg syntes den fortjener litt bedre da jeg først driver og bygger om såppas! :P

Takk for det! Det hadde vært kult å rekke Gatebil på Våler i slutten av mai, men vi får se. Jobber altfor mye om dagen! Jeg har vært hos TS Motortechnik å spurt han om mapping, men det blir akkurat i den tiden han driver mest med rally biler. Jeg har lyst til å bruke da han skal være en av de råeste i landet, også er vi jo fra samme sted! Så man må jo bruke de lokale heltene, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var så heldig og fikk tak i ett sett med skjermbreddere til E30! Dette er vel ikke hverdagskost på disse bilene? Jeg velger å tru de er sjeldne da jeg aldri har vært borti slike selv :)

z2uogqlsb1tk8uw2mh81.jpg

yc3fqhuy4ouaz5we1pro.jpg

Lånte også noen bilder jeg fant fra selger

u56e22ofyez1vkbmknq8.jpg

tsjctw32p3kxcki8chfi.jpg

oahvpmipt1msfw5rs2pv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet småtteri :)

sanr66b1hoaersjrm788.jpg

2moe3hdzofgvo5jqs25f.jpg

Måtte jo også handle inn en E30 Meet T skjorte til da jeg var en av få som kjøpte det første året! ;)

xqr8hcadaf5sxoewsa8r.jpg

Det har kommet inn flere deler i hus også. Jeg har blant annet kjøpt inn

- 2 nye framskjermer

- M-Tech II klips til frontfanger

- M-Tech II klips til spoiler

- M-Technic klistremerke til spoiler

- Andre diverse klips (til dørtrekk, utvendige lister osv)

- Stikkakslinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en liten ting jeg ikke hadde tenkt på! Skjermbredderene passet rett & slett ikke pga sideskjørtene jeg har.. Så da blir nok disse solgt videre! Passformen var heller ikke helt 100, men det kan bli tøft med litt arbeid på disse :)

Jeg har også et spørsmål til dere der ute. Jeg har sorte DE lykter som mange andre har, men jeg må handle inn noen blinklys! Og jeg vil ha slike som matcher lyktene. Er det noen som kan gi meg link til hvor jeg kan bestille nye slike? Og evt side blinklys også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i ett sett med Rally pigg. Da måtte jo det testes på lekebilen! :D

Is kjøring er jaggu artig det! Har no film også, men veit ikke om det blir lagt ut :P

51vs77qpktq3wru2s6uw.jpg

Og her er en liten rakker som også skal piskes på isen! Med hele ill sinte 127 hester på hjula :)

Denne ble født som Rally bil. Men som dere ser, så har den stått en stund :P

ckwwfi7trghadyqpulyn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...