HypeTraxX Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Ahaa, stemmer det! Jeg tenkte vel annerledes enn det ser ut som på papiret, hehe. Men carbonpanseret syntes ikke så bra når det står på en svart bil Det kan hende motor rommet forblir svart, men jeg må tenke litt på det! Bilen ble verksted lakkert for 2 år siden, så jeg syntes den fortjener litt bedre da jeg først driver og bygger om såppas! Takk for det! Det hadde vært kult å rekke Gatebil på Våler i slutten av mai, men vi får se. Jobber altfor mye om dagen! Jeg har vært hos TS Motortechnik å spurt han om mapping, men det blir akkurat i den tiden han driver mest med rally biler. Jeg har lyst til å bruke da han skal være en av de råeste i landet, også er vi jo fra samme sted! Så man må jo bruke de lokale heltene, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Tiden strekker fortsatt ikke til prosjektet! Men jeg har fått handlet inn en god del deler. Jeg fant også noen gamle bilder på dataen av bilen, mens den fortsatt var hel og kjørbar! Ligger på første siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Jeg var så heldig og fikk tak i ett sett med skjermbreddere til E30! Dette er vel ikke hverdagskost på disse bilene? Jeg velger å tru de er sjeldne da jeg aldri har vært borti slike selv Lånte også noen bilder jeg fant fra selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 fine breddere kunne trengt et par av de jeg også. du har ikke peiling på hvor de har vert kjøpt nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Jeg fikk også tak i et stabstag i carbon! Dette hadde jeg heller aldri sett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 fine breddere kunne trengt et par av de jeg også. du har ikke peiling på hvor de har vert kjøpt nye? Jeg spurte om det samme selv, men han visste ikke! Han sa de fulgte med en bil han hadde kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Jeg kapret også en fin liten diff fra Goldpearl sin bil! Låner et par bilder fra salgs tråden hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Noe annet småtteri Måtte jo også handle inn en E30 Meet T skjorte til da jeg var en av få som kjøpte det første året! Det har kommet inn flere deler i hus også. Jeg har blant annet kjøpt inn - 2 nye framskjermer - M-Tech II klips til frontfanger - M-Tech II klips til spoiler - M-Technic klistremerke til spoiler - Andre diverse klips (til dørtrekk, utvendige lister osv) - Stikkakslinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Det var en liten ting jeg ikke hadde tenkt på! Skjermbredderene passet rett & slett ikke pga sideskjørtene jeg har.. Så da blir nok disse solgt videre! Passformen var heller ikke helt 100, men det kan bli tøft med litt arbeid på disse Jeg har også et spørsmål til dere der ute. Jeg har sorte DE lykter som mange andre har, men jeg må handle inn noen blinklys! Og jeg vil ha slike som matcher lyktene. Er det noen som kan gi meg link til hvor jeg kan bestille nye slike? Og evt side blinklys også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 pris for di skjermbredderne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Synd det ikke går med bredderne da :/ men mye annet Nice snacks du har fått tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Jo, det er sant dèt! Men jeg kan nesten ikke ofre sideskjørtene for bredderne. Men de er allerede solgt! Tony skal bruke de på caddy`n sin, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Hehe han er ikke ferdig med å modde den enda nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Service vogna blir nok aldri ferdig den nei! Jeg slipper unna med verksted leie i 4-5 måneder. Og da får han caddy`n min + breddera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Fikk tak i ett sett med Rally pigg. Da måtte jo det testes på lekebilen! Is kjøring er jaggu artig det! Har no film også, men veit ikke om det blir lagt ut Og her er en liten rakker som også skal piskes på isen! Med hele ill sinte 127 hester på hjula Denne ble født som Rally bil. Men som dere ser, så har den stått en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå