Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har fått nye interiørlister i min e39.

Så skal jeg ha av den gamle girkula, men den sitter godt! :( Noen som har tips? Vil helst ikke ødelegge kula som står på nå :-)

På forhånd takk :-)

Skrevet

Takk for svar :-) får prøve å dra hardere da :-D Den har vært skiftet før da så forrige eier kan muligens ha limt den.. Får håpe den slipper taket ihvertfall :-)

Skrevet

Var ute å testa igjen.. Klarte å skimte litt lim :/ Så det blir nok litt vanskelig å bare dra av.. Får prøve å skjære vekk limen å se om det hjelper :-)

Skrevet

Om kula skal kastes etterpå, så kan du skjære med kniv oppover/nedover langs med stanga. Jeg gjorde det slik på min gamle Nissan.

Skrevet

Ingen sett skrue som nevnt over. Kun dra rett opp, mange som har brrekt nesa på ednne måten fordi kula, DEN kommer fort :)

Men forrige eier av min bil, Doldar Taha Ahmed har også vært glad i limet. ALT var limt. Putene på dørhåndtakene, girkule, dørhåndtak, dørlister. Alt....

Skrevet

Bare å dra til! :) husk å len hode bakover, slipper du turen til legevakten :D

Tosk jeg vet om la seg over og dro den ut med ryggen, gir kulen innpå øye og hode i taket! Fin kombinasjon av blått øye og hodepine :lol:

Skrevet

hahah! :) Best å holde hodet litt på avstand forstår jeg :-) Men kula er limt.. Så jeg lurer på å bare beholde de gamle listene.. Vil helst ikke ødelegge girkula..

Skrevet

Du kan jo varme den opp, slik at limet fordamper. Da kan du dra den rett av etterpå.

Det burde gå fint om du har en varmluftspistol, og bare er forsiktig med hva du varmer.

Ikke dra inn dampen forresten, den er ikke spesielt sunn.

Skrevet

Må jo dele min girkule historie jeg å da :P

Samme greia, var limt og skulle bare dra den rett av, endte med tannverk i noen dager kan du si :P bomma på nesa og klinte til fortenna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...