Rellik Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Hei. Har fått nye interiørlister i min e39. Så skal jeg ha av den gamle girkula, men den sitter godt! Noen som har tips? Vil helst ikke ødelegge kula som står på nå På forhånd takk
Rellik Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Takk for svar får prøve å dra hardere da Den har vært skiftet før da så forrige eier kan muligens ha limt den.. Får håpe den slipper taket ihvertfall
hao Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Kan være en liten settskrue på siden av kula. I så fall en liten umbrako
ehrnst Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 ingen orginalkuler har dette. dra rett opp og pass på nesa
Rellik Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Var ute å testa igjen.. Klarte å skimte litt lim :/ Så det blir nok litt vanskelig å bare dra av.. Får prøve å skjære vekk limen å se om det hjelper
Otis Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Om kula skal kastes etterpå, så kan du skjære med kniv oppover/nedover langs med stanga. Jeg gjorde det slik på min gamle Nissan.
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Ingen sett skrue som nevnt over. Kun dra rett opp, mange som har brrekt nesa på ednne måten fordi kula, DEN kommer fort Men forrige eier av min bil, Doldar Taha Ahmed har også vært glad i limet. ALT var limt. Putene på dørhåndtakene, girkule, dørhåndtak, dørlister. Alt....
magnusr91 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Bare å dra til! husk å len hode bakover, slipper du turen til legevakten Tosk jeg vet om la seg over og dro den ut med ryggen, gir kulen innpå øye og hode i taket! Fin kombinasjon av blått øye og hodepine
Rellik Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 hahah! Best å holde hodet litt på avstand forstår jeg Men kula er limt.. Så jeg lurer på å bare beholde de gamle listene.. Vil helst ikke ødelegge girkula..
evi Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Du kan jo varme den opp, slik at limet fordamper. Da kan du dra den rett av etterpå. Det burde gå fint om du har en varmluftspistol, og bare er forsiktig med hva du varmer. Ikke dra inn dampen forresten, den er ikke spesielt sunn.
Rellik Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Takk for tipset! Skal prøve å få lånt meg en slik en å prøve.. Litt for dårlig me mammas hårføner eller?
hao Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Hårføner går fint det hvis du skal berge girkula
Glenglen Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Må jo dele min girkule historie jeg å da Samme greia, var limt og skulle bare dra den rett av, endte med tannverk i noen dager kan du si bomma på nesa og klinte til fortenna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå