Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du std understell og de samme senkefjærene som jeg har kjøpt?

Sent from my iPad using Tapatalk.

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har Bilstein b8 dempere og samme fjærene som deg:) Kjørte ei stund med ac fjærene og org dempere, men en banedag på vålerbanen kverka demperne.

Skrevet

Hmmm... Mere utgifter for meg med andre ord.. ;-)

Skrevet

Det er vel verdt det, men har du friske dempere er det ikke ille å kjøre med kun fjærer. Spørs på kjørestilen.

Skrevet

Tusentakk, maartn! Godt å vite at den faller i smak :) Enda en 1-serietråd å snoke i, kjempegreier :P

Lasta opp noen bilder, men jeg klarer ikke å bestemme meg for 3-4 så jeg slenger ut litt flere.. Kjipt at bilen rakk å bli møkkete, men sånn er det.

IMG_0201.jpg

IMG_0207.jpg

IMG_0208.jpg

IMG_0218.jpg

IMG_0220.jpg

IMG_0223.jpg

IMG_0224.jpg

IMG_0231.jpg

IMG_0239.jpg

Skrevet

Vanvittig heftig 1-serie!!! Får fyre litt opp om Blackline baklykter da.. ;-)

Skrevet

:D:D Tusentakk! Synes vi er på rett spor begge to om dagen :wink:

Har så lyst på blackline, spesielt etter at jeg fikk se bildene dine. Må dessverre prøve å dempe forfengeligheten foreløpig, M3 lca'er er den mest fornuftige upgraden når jeg finner noe annet enn møll i lommeboka :lol:

Siden r888'ene har en mye mykere gummiblanding er det veldig tydelig hvor dekket slites i sving, ytterst. Alle 4 dekkene har mørkere felter ytterst nå, dette etter vanlig gubbete kjøring. Blir spennende å se hvordan ca nøytral?! camber saboterer morroa på Vålerbanen til helga :oops:

Skrevet

...Hvis det blir tur til Våler... Tok for gitt at jeg kom meg inn i bilen med svære hjelmen jeg hadde liggende etter mopedtia, no such luck.

Derfor handla jeg denne i dag, billig heldigvis.

IMAG0727.jpg

Får bare satse på at jeg ikke backer ut nå :oops::lol:

Skrevet

Jeg backa ut... Vålerbanen er ganske langt unna og jeg må innse at 1-serien ikke hører hjemme på bane.

Neida!! :D

Hadde en kjempefin dag med bil, frue og gode venner! Ble medlem i NSK og greier, så nå har jeg ingen unnskyldninger lenger! Prøve å få med meg ihvertfall ett treff til ila sesongen :)

Bilen funka kjempefint, helt vanvittig hvor mye ett ordentlig understell og R888 gjør med morrofaktoren!

Fikk også sitte på i egen bil med en mer erfaren banesjaffis, gøy å få tilbakemeldinger og lære sporvalg.

nsk170612-71.jpg

nsk170612-70.jpg

IMG_4041.jpg

IMG_4027.jpg

IMG_4026.jpg

_DSC0350.jpg

Kanskje det kommer flere bilder fra andre deler av banen? snart? :)

Skrevet

Det er anbefalt!

Jeg hadde min første tur på bane noensinne på Våler den helga (hei Nytern), og det var sinnsykt artig. Men jeg skjønte fort at det gjelder å ha skikkelige dekk og kanskje litt stivere understell. Min E87 er helt standard med vanlige Nokian blue sommerdekk, og det ble mye pauser for å kjøle gummi og bremser:mrgreen:

Skrivi fra Tapatalk med en Zulu

Skrevet

Kom deg på bane, chrisnov! Du har jo faktisk en konkurransedyktig maskinist og :P

Hei, Gry! Takk for sist! Hadde samme problemet som deg i fjor mtp dekktemp, bremsene sliter jeg ikke med da bilen rettogslett ikke går veldig godt :)

Høydepunktet var egentlig å fighte litt med en annen 1-serie, håper vi kan få til en rematch etterhvert. Vært gøy om begge 2 rocka gateslicks og ok understell, følte jeg juksa litt nå :wink:

Skrevet

Hehe.. En sleten 2.0D :-P neida, sparker godt ifra seg etter jeg fikk montert chip.

200D-HK.

Har ikke de beste dekkene heller. Det er de fra gs (sonar). Slipper lett på våt underlag, slipper på tørt hvis jeg tvinger den ut ganske bra.

Skrevet

moro å se at du bruker bilen din på bane, selv om den kanskje ikke er den sprekeste.

er blitt veldig flott :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...